اخبار فناوری

نظر بیل گیتس در مورد ChatGPT. این ابزار جهان را متحول خواهد کرد

احتمالا این روزها نام ChatGPT را زیاد شنیده اید، به طور کلی هوش مصنوعی پدیده جدیدی نیست، اما این ابزار یعنی ChatGPT توانست در چند مرحله کارایی و عملکرد هوش مصنوعی مصنوعی را بهبود بخشد. اکنون، به نظر می رسد نظر بیل گیتس در مورد ChatGPT این است که چنین ابزاری می تواند جهان را تغییر دهد. در تداوم با مایفون مگ با بودن

نظر بیل گیتس در مورد ChatGPT و نحوه عملکرد این ربات سخنگو

به گزارش رویترز، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، ChatGPT را به عنوان یک ربات چت توصیف کرد که می تواند به سوالات کاربران پاسخ دهد یا به آنها واکنش نشان دهد. او این را در مصاحبه ای که روز جمعه در روزنامه تجاری آلمانی Handelsblatt منتشر شد، گفت. او همچنین ادعا می‌کند که چنین پاسخ‌هایی که به نظر می‌رسد از سوی انسان‌ها می‌آیند، مسئله بزرگی است.

او حتی توسعه این ابزار را به اندازه توسعه اینترنت مهم و حیاتی می داند. بیل گیتس می گوید که تا کنون هوش مصنوعی قادر به خواندن یا نوشتن بوده است، اما هنوز نمی تواند محتوا را درک کند. برنامه های جدید مانند ChatGPT با کمک به شما در نوشتن فاکتورها یا ایمیل ها، عملکرد بسیاری از کارهای اداری را بهبود می بخشد و دنیای ما را تغییر می دهد.

بیل گیتس ChatGPT را بررسی می کند

شرکت OpenAI مبتنی بر هوش مصنوعی که ChatGPT را توسعه داده است، به عنوان سریع ترین برنامه مصرف کننده در تاریخ شناخته می شود. مایکروسافت نیز در این پروژه سرمایه گذاری زیادی کرده است. اخیراً ChatGPT به دلیل ظرفیت زیادش بحث های زیادی را ایجاد کرده است. مدل پیش‌آموزشی GPT پردازش زبان طبیعی را از منظر فناوری بهبود می‌بخشد و یک الگوی پیشرفته جدید در زمینه مکالمه هوشمند ایجاد می‌کند.

از سوی دیگر، ChatGPT بسیار سریع در حال رشد و رشد است. به لطف نوآوری الگوریتم ها، به ویژه معرفی ابتکاری RLHF (آموزش تقویت بازخورد انسانی)، ChatGPT آن را بسیار سریع و روان می کند و به سطح شگفت انگیزی از ارائه دیالوگ و همچنین درک سریع تولید متن دست می یابد تا به راحتی مجموعه ای از موارد را انجام دهد. عملیات خاص وظایف محاوره ای رایج مانند تولید کد، ترجمه سند و نوشتن تجاری.

Google Bard با ChatGPT: شاعر و خواننده گوگل رقابت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری GizChinaمایکروسافت اخیراً نسخه جدیدی از موتور جستجوی Bing و مرورگر Edge خود را منتشر کرده است که شامل فناوری ChatGPT مبتنی بر OpenAI است. این شرکت این فناوری را به عنوان داشتن یک دستیار پژوهشی، یک برنامه ریز شخصی و یک دوست خلاق هنگام جستجو در وب توصیف می کند. بدون شک این ابزار جدید هوش مصنوعی تغییرات زیادی را در نحوه کار کاربران با تکنولوژی ایجاد خواهد کرد.

با این حال، برخی از برندهای فنی و دانشگاهی تأثیر فعلی ChatGPT را دوست ندارند. زیرا به نظر می رسد در دانشگاه ها و مدارس این ابزار به دانش آموزان کمک می کند تا در امتحانات تقلب کنند…! با این حال، OpenAI در حال کار بر روی ابزاری برای کمک به کاهش این مشکل است. نظر کاربران مایفون مگ در مورد ChatGPT و آینده این ابزار مهم چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا