اخبار فناوری

نظر ایلان ماسک در مورد اخراج کارکنان توییتر: برایم مهم نیست

این روزها فضای مجازی مملو از اتفاقات مختلفی است که پس از اخراج کارکنان توییتر، متا و آمازون رخ داده است و انتقادات زیادی متوجه شرکت هایی شده که چنین رویکردی را در پیش گرفته اند. اکنون این نظر ایلان ماسک در مورد اخراج کارمندان توییتر است که بیش از همه خودنمایی می کند. با مایفون مگ گوش به زنگ باشید…!

نظر ایلان ماسک در مورد اخراج کارکنان توییتر: برایم مهم نیست

معامله بین ایلان ماسک و توییتر ماه ها پیش آغاز شد و کاملا غیرمنتظره بود. این قرارداد فراز و نشیب ها و جنجال های زیادی داشت. در آن ماه‌ها اتفاقات زیادی افتاد، از جمله خروج ماسک از قرارداد پس از اینکه توییتر شرایط خود را برای نمایش داده‌های کاربران زیر پا گذاشت. پس از خروج او از قرارداد، سهام توییتر به شدت سقوط کرد و پلتفرم چاره‌ای جز مراجعه به دادگاه نداشت تا ماسک را مجبور به ادامه معامله کند. خوشبختانه روند قانونی طولانی نشد.

ایلان ماسک نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت به این معامله ادامه دهد. این قرارداد ماه گذشته تکمیل شد، اما بحث و جدل هنوز به پایان نرسیده است. ایلان ماسک نقش خود را به عنوان مدیر عامل شرکت با برکناری بیشتر مدیران ارشد آن آغاز کرد. همچنین یک سری اقدامات را در این شبکه اجتماعی تبلیغ می کند، مانند هشتگ جنجالی تایید شده در توییتر آبی. او همچنین از یک سری اخراج برای سبز کردن شرکت و پایان دادن به ناهار رایگان خبر داد.

نظر ایلان ماسک در مورد اخراج کارکنان توییتر

همانطور که می دانید اکثر کارمندان سابق این شرکت از مدیریت ماسک ناراضی هستند و برخی به همین دلیل شرکت را ترک می کنند. ظاهرا با وجود اینکه بسیاری از کارمندان توییتر را ترک می کنند، ایلان ماسک نگران چیزی نیست. ایلان ماسک گفت که نگران خروج بسیاری از کارمندان از شرکت نیست. با این حال، کسانی که امروز در این شرکت کار می کنند شگفت زده خواهند شد.

به گزارش بی بی سی، برخی از همکاران شرکت از بسته شدن موقت بسیاری از دفاتر توییتر شگفت زده شده اند. این تصمیم در بحبوحه شایعاتی مبنی بر استعفای متعدد اتخاذ شده است. ایلان ماسک در حساب توییتر خود نوشت که خیر باقی خواهد ماند، بنابراین من چیزی برای نگرانی ندارم. توییت‌های او همچنین حاوی میم‌ها و پیام‌های کنایه‌آمیز است و نگاهی طنزآمیز به رویدادهای اخیر دارد.

نظر ایلان ماسک در مورد اخراج کارکنان توییتر

به گزارش خبرگزاری GizChinaاین سخنان پس از پایان ضرب الاجل پنجشنبه گذشته بیان شد. ایلان ماسک اعلام کرد که اگر کارمندان از سیاست های جدید ناراضی باشند، تا آن تاریخ فرصت دارند شرکت را ترک کنند. به گزارش رویترز، صدها کارمند پس از هشدار وی شرکت را ترک کردند. این شرکت تعداد دقیقی از خروج کارکنان را ارائه نکرده است. راستش را بخواهید، ما فکر نمی کنیم توییتر این خبر بد را اعلام کند. شب گذشته برخی از کاربران از بی ثباتی این شبکه اجتماعی خبر دادند.

برخی ایلان ماسک را زیر سوال برده و پرسیده اند که آیا این رفتارها نشان دهنده پایان عمر این شبکه اجتماعی است؟ با این حال، مدیر اجرایی گفت که توییتر در حال رسیدن به اوج های جدید است و عدد دقیقی در دسترس نیست. ما تقریباً مطمئن هستیم که این تازه شروع بسیاری از چیزهای جدید است و ما واقعاً کنجکاو هستیم که ببینیم ماسک با این شبکه اجتماعی به کجا خواهد رفت. لازم به ذکر است که ایلان ماسک گفته است که مدیریت و رهبری به بهبود این شبکه اجتماعی ادامه خواهد داد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا