اخبار فناوری

نظرسنجی ایلان ماسک در مورد استعفای مدیر توییتر با واکنش مثبت شرکت کنندگان روبرو شد

تقریبا همه ما ایلان ماسک را می شناسیم، او بارها نشان داده است که همیشه از کاربران و فالوورهای خود درباره تصمیم گیری های خاص سوال می کند. اما حالا داستان خیلی جالب تر از قبل شده است. زیرا تحقیقات ایلان ماسک در مورد استعفای مدیریت توییتر با واکنش مثبت شرکت کنندگان همراه بود. در تداوم با مایفون مگ بیا

نظرسنجی ایلان ماسک در مورد استعفای مدیر توییتر با واکنش مثبت شرکت کنندگان روبرو شد

همانطور که گفته شد، ما شاهد هستیم که ایلان ماسک بارها از کاربران توییتر در مورد اینکه آیا اقدامات خاصی باید انجام شود (از جمله اینکه آیا حساب توییتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده باید دوباره فعال شود) سؤال می کند. تنها چند روز پس از شورش 6 ژانویه 2021، این شبکه اجتماعی حساب دونالد ترامپ را برای همیشه به حالت تعلیق درآورد. در واقع 51.8 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی به بازگشت ترامپ رای دادند و از او دعوت به عمل آمد. با این حال، رئیس جمهور سابق اکنون از پلتفرم خود، Truth Social استفاده می کند و قصد بازگشت به توییتر را ندارد.

اکنون ماسک از دنبال کنندگان توییتر خود خواسته است که به یک سوال بزرگتر رأی دهند، یعنی اینکه آیا او باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کند یا خیر. وی همچنین تاکید کرد که نتایج این تحقیقات را پیگیری خواهد کرد. تا ساعت 10:30 شب به وقت شرقی، تقریباً 56.4 درصد از پاسخ دهندگان به «آری» و 43.6 درصد به «نه» رأی داده بودند. تا آن زمان، در مجموع 9.6 میلیون رای داده شده بود و هفت ساعت باقی مانده بود. اگر شما هم می خواهید در این نظرسنجی شرکت کنید، می توانید به این سوال مهم رای دهید. ارتباط دادن را کلیک کنید.

نظرسنجی ایلان ماسک در مورد خروج او از مسیر توییتر

دوران سلطنت ماسک در توییتر با هرج و مرج، تصمیمات عجیب و غریب، گاف ها و مهمتر از همه افزایش گسترده سخنان نفرت همراه بوده است. ماسک علیرغم ادعای اینکه یک آزادی خواه واقعی است، اخیراً حساب برخی از روزنامه نگارانی که او را پوشش می دادند مسدود کرد. او سپس این تصمیم را تغییر داد و به نظر می رسد یکی از دفعاتی است که ایلان ماسک تصمیمی می گیرد و سپس آن را تغییر می دهد. این مشکل با پیشنهاد 44 میلیارد دلاری او برای خرید توییتر شروع شد و سپس او سعی کرد از آن پیشنهاد عقب نشینی کند.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaدر آخرین لحظه، در حالی که شکایت توییتر علیه ایلان ماسک و دعوای متقابل او علیه توییتر در شرف پایان یافتن بود، ماسک دوباره از آن خارج شد و تصمیم گرفت معامله را متوقف کند. ممکن است همچنان از تصمیم خود پشیمان باشد و اگر قبلاً این کار را نکرده باشد، ممکن است بعداً این کار را انجام دهد. بسیاری از نظرات در توییتر حاکی از آن است که کاربران تردید دارند که ماسک واقعاً کنترل توییتر را رها کند حتی اگر در نظرسنجی ها شکست بخورد.

استیو رودن، نویسنده ورزشی (@SteveRudden) توییت کرد که رای دهندگان متوجه شدند که ایلان ماسک هنوز مالک توییتر است، در واقع او فقط افرادی را برای شرکت در فعالیت های روزانه خود پیدا می کند زیرا او در مورد همه چیز صحبت می کند. مثبت است و نه گفتن عملی غیرقابل درک تلقی می شود. اما همانطور که Westcott Eberts (@SBN_Wescott)، یکی دیگر از نویسندگان ورزشی، اشاره کرد، کمک به او برای تحقیر شدن توسط نظرسنجی کاملاً بیهوده نیست. نظر کاربران مایفون مگ در مورد نظرسنجی استعفای مدیران توییتر ایلان ماسک که با واکنش مثبت شرکت کنندگان همراه بود، چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا