اخبار فناوری

نسل چهارم آیفون SE اپل تا سال 2024 عرضه نخواهد شد

آیفون های اپل پرچمدار و محصولات رده بالای این شرکت هستند و هر ساله چندین عضو جدید منتشر می شوند. در کنار این محصولات، سری SE نیز آیفون های مقرون به صرفه اپل هستند. انتظارات از نسل چهارم آیفون SE بسیار زیاد است اما به نظر می رسد این محصول تا سال 2024 عرضه نشود. مایفون مگ با

نسل چهارم آیفون SE اپل چه زمانی معرفی می شود؟ احتمالا هرگز…!

همانطور که احتمالا می دانید حدود چهار سال از عرضه اولین نسل آیفون SE با صفحه نمایش 4 اینچی می گذرد. اپل در نسخه های بعدی با افزایش 0.7 اینچی اندازه صفحه نمایش، آن را به عنوان آیفون مقرون به صرفه 2020 در نظر گرفت. دو سال بعد، اپل با افزودن قابلیت 5G به گوشی ارزان قیمت خود، حرکت بزرگی انجام داد. اما اپل مجبور شد عجله کند و نسل چهارم SE را در سال 2023 با طراحی الهام گرفته از آیفون XR عرضه کند.

اگرچه به نظر می رسید چندین منبع خبری موثق و آگاه با این خبر موافق بودند که اپل به طور رسمی قصد دارد آیفون SE 4 را عرضه کند و حتی یکی از یوتیوبرهای معروف ادعا کرد که این گوشی را قبل از معرفی رسمی دیده است، اما به نظر می رسد که اینطور نیست. . کیس و این محصول ممکن است هرگز معرفی نشود. زیرا طبق گزارش های جدید، برنامه معرفی آیفون SE 4 برای سال 2024 به جای تاخیر، به طور کلی لغو شده است.

مدت ها پیش خبر عرضه این دستگاه به طور رسمی از سال 2023 به سال 2024 (به عنوان اولین نسخه خرده فروشی احتمالی نسل چهارم آیفون SE) تغییر یافت. صادقانه بگوییم، ما کاملاً مطمئن نیستیم، اما به یاد داریم که مینگ-چی کو چند روز قبل از کریسمس در توییتر این خبر را منتشر کرد. شایعه مذکور اخیرا توسط یکی از معتبرترین منابع اطلاعاتی در زمینه محصولات معرفی نشده اپل منتشر شده است. اما اکنون، او کاملاً معتقد است که برنامه های تولید و عرضه آیفون SE 4 در سال 2024 به جای تاخیر، به طور کامل لغو شده است.

نسل چهارم آیفون SE

در ابتدا، این شایعات به عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال 2025 یا حتی 2026 امیدوار بود، اما از آن زمان تا کنون چیزهای زیادی در دنیای موبایل تغییر کرده است که ممکن است بر تصمیمات آینده اپل تأثیر بگذارد. آنچه که حداقل از دیدگاه کو مشخص است این است که اپل پس از فروش ضعیف آیفون SE 3، آیفون 12 مینی، آیفون 13 مینی و حتی آیفون 14 پلاس، هیچ مزیت کوتاه مدتی در این زمینه وجود ندارد. تقویت و گسترش سبد محصولات این شرکت میان رده را نیاورد، عرضه آن را متوقف کرد.

منطقی نیست که اپل آیفون SE 4 را با طراحی بدون حاشیه، حداقل برای آینده قابل پیش بینی، عرضه کند. استانداردهای بهتری باید در آنجا اعمال شود. این موضوع برای آیفون 16 نیز مهم است. احتمالاً انتظارش را ندارید که چنین باشد، اما ظاهراً آیفون SE 4 لغو شده و خانواده پریمیوم 2024 اپل، حداقل از نقطه نظر تولید کلیدی، ارتباط نزدیکی با هم دارند.

نسل چهارم آیفون SE

به گزارش یک سایت خبری PhoneAenaطبق الگوی نسل‌های قبلی، نسل بعدی آیفون SE در ابتدا قرار بود در بهار عرضه شود، احتمالاً به اپل این امکان را می‌داد تا قبل از تصمیم‌گیری، اولین مودم 5G خود را روی دستگاهی با ریسک پایین‌تر عرضه کند. مدل های اصلی، ابتدا باید تست شود و گفته شود که سخت افزار حداقل برای برخی از مدل های آیفون 16 اعمال می شود.

این غول فناوری چندین سال است که روی توسعه این مودم کار می کند تا در نهایت وابستگی خود به کوالکام را کاهش دهد، اما با کنار گذاشتن نسل چهارم آیفون SE، این همکاری باید در سال های 2023 و 2024 مانند همیشه قوی باقی بماند. پس از تصمیم فرضی اپل برای حذف آیفون SE 4 از برنامه عرضه آن در سال 2023، احتمال اینکه کوالکام تنها تامین کننده تراشه برای کل سری آیفون 16 در سطح جهان باشد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. .

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا