اخبار فناوری

نسخه ویژه Galaxy Z Flip 4 با نام Maison Margiela ارائه شد

سامسونگ چند هفته قبل از همکاری با شرکت مد خانه مارجیلا مطلع. این شرکت کره ای امروز نسخه ای ویژه از Galaxy Z Flip 4 تاشو خود را با نام Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition معرفی کرد. نسخه محدود این گوشی هوشمند با طراحی منحصر به فرد و همراه با لوازم جانبی خود عرضه می شود.

Maison Margiela Galaxy Z Flip 4 Special Edition

سامسونگ می گوید نسخه محدود گلکسی زد فلیپ 4 دارای اخلاق طراحی “کاملاً مطابق با اخلاق طراحی Maison Margiela است که ریشه در چالش، براندازی و رد قراردادها دارد.” تمام جنبه های تلفن طوری ساخته شده است که با اعتبار و ارزش های Margiela مطابقت داشته باشد. این گوشی به رنگ سفید مات و دارای فریم فلزی نقره ای سفید است. عناصری در خطوط خاکستری و روشن وجود دارد که مدار داخلی گوشی را نشان می دهد.

Maison Margiela Galaxy Z Flip 4 Special Edition

Maison Margiela Galaxy Z Flip 4 Special Edition

این گوشی دارای دو قاب منحصر به فرد است: یک قاب چرمی و یک قاب حلقه. قاب چرمی بازتاب تکنیک بینچتو نمادین خانه مد است که زیبایی بوم سفید و لوگوی “چهار نقطه ای” را که نشان دهنده ناشناس بودن است، برجسته می کند. این کیس دارای بافت رنگ شده منحصر به فردی است که ممکن است در طول زمان تغییر کند. قاب حلقه از رمزگذاری دیجیتال امضای Maison Margiela مانند یک حلقه استفاده می کند.

سامسونگ همچنین یک تم رابط کاربری سفارشی برای گوشی خاص خود ایجاد کرده است که دارای تصویر زمینه ای است که ظاهری تمیز و آیکون های جدید ایجاد می کند. حتی بسته بندی جعبه گوشی نیز کاملا متفاوت است و شکل گوشی را آشکار می کند.

Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition از اول دسامبر 2022 در چین (هنگ کنگ)، فرانسه و کره جنوبی در دسترس خواهد بود. این شرکت قیمت آن را اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست این گوشی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Special Edition چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا