اخبار فناوری

نسخه نهایی ویندوز به طور رسمی منتشر شد: همه آنچه باید بدانید!

Windows است مدتی است که در مرحله پیش نمایش است. اما باید گفت که دیگر نیازی به شرکت در این مرحله ندارید. چون ویندوز است بالاخره در دسترس است! نسخه نهایی ویندوز 7 بالاخره وارد شد. اما این نسخه از ویندوز چه چیزی برای کاربران و طرفداران مایکروسافت دارد؟

نسخه نهایی ویندوز به صورت رسمی منتشر شد

Windows شد چند ماه پیش معرفی شد. اما این نسخه از ویندوز ، چند ماه پس از آن مرحله پیش نمایش قرار داشت.

راه اندازی رسمی پشتیبانی مایکروسافت ویندوز 11 + از نرم افزار اندروید

طبق گزارشات بوق کامپیوتر، مایکروسافت در حال حاضر Windows Update آپ را به صورت جهانی و در نهایت منتشر کرده است. در حال حاضر ، می توانید این نسخه از Windows را از طریق Windows Update بارگیری کنید. با این حال ، توجه داشته باشید که رایانه شما باید حداقل سخت افزار مورد نیاز برای ارتقاء به ویندوز 7 را داشته باشد. مایکروسافت دو ماه پیش اعلام کرد که بروزرسانی ویندوز 7 در 25 اکتبر منتشر می شود. خوب ، امروز بالاخره نسخه نهایی ویندوز است ارائه می شود. با این حال ، توجه داشته باشید که مایکروسافت این به روزرسانی را در نیمه شب در دسترس قرار داد. بنابراین ، حتی زودتر اتفاق افتاد. در هر صورت ، این به روز رسانی در حال حاضر در دسترس است و هیچ مانع رسمی ندارد.

برای ارتقاء به ویندوز لازم نیست سخت کار کنید. فقط بررسی کنید آیا سخت افزار لازم برای ارتقا به ویندوز را دارید یا خیر. ما در ترنجی هستیم ، از سخت افزار مورد نیاز برای نصب به روز رسانی ویندوز 11 ما گفتیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز 11 را به نفع پردازنده های قدیمی تغییر دهید

به همین ترتیب ، نصب Windows ١١ بر روی رایانه شما کاملاً رایگان است. از طرف دیگر ، اگر می خواهید رایانه رایانه ای ویندوز خود را به ویندوز ارتقا دهید ، باید آپدیت ٢٣ سپتامبر ١ 140 را نصب کرده باشید. مایکروسافت در نسخه جدید گفت:

ما ابتدا با ارتقاء دستگاه های واجد شرایط جدید شروع می کنیم. سپس ، مانند گذشته ، داده های سلامت دستگاه و سایر تنظیمات را بررسی می کنیم تا نحوه به روز رسانی Windows از Windows Update را تعیین کنیم.

برای ارتقا به ویندوز ، فقط به تنظیمات بروید و قسمت Update & Security را باز کنید. در نهایت ، به Windows Update بروید و بروزرسانی های جدید را بررسی کنید. اگر ویندوز. در دسترس شماست ، به عنوان یک به روز رسانی اختیاری در دسترس است. مانند همه نسخه های ویندوز ، اگر مایکروسافت مشکلی را با هر جزء از سخت افزار رایانه شما تشخیص دهد ، تا رفع نشود از ارتقاء جلوگیری و محافظت می کند.

اما اگر می خواهید نسخه نهایی ویندوز را نصب کنید ، می توانید از جادوگر نصب یا ابزار ایجاد رسانه استفاده کنید. با این حال ، برای کاربرانی که فرآیند UPT 2.0 یا سایر سازگاری سخت افزاری را ندارند ، چندین مرحله باید انجام شود. در نهایت ، این کاربران ممکن است دیگر به روزرسانی های امنیتی را دریافت نکنند.

در ویندوز 11 چه خبر است؟

Windows with دارای تعدادی تغییر از جمله تغییرات در طراحی رابط کاربری ، منوی Start جدید ، مدیر وظیفه جدید و ویژگی های جدید و بهبودیافته است. قابل توجه ترین پیشرفت در حال حاضر منوی Start Windows است. این منو در Task Manager گنجانده شده است. اما کاربران می توانند آن را در سمت چپ قرار دهند. سایر ویژگی های مهم Windows ١١ عبارتند از:

– ویژگی جدید برای ابزارک های خبری مربوط به علاقه و دسترسی سریع به اخبار شخصی ، پیش بینی آب و هوا ، بازار سهام و مواردی از این قبیل

– ویژگی Snap Layouts جدید به شما امکان می دهد پنجره ها را تنظیم کنید.

– Microsoft Teams اکنون با Windows و یکپارچه شده است ، و می توانید از آن برای ارتباط با دوستان و همکاران خود استفاده کنید.

-پشتیبانی از DNS-Over-HTTPS: جستجوهای رمزگذاری شده DNS برای دور زدن سانسور و امنیت بیشتر

– فروشگاه برنامه مایکروسافت جدید

– رابط کاربری بهینه شده برای فایل اکسپلورر

– پشتیبانی از HDR خودکار

این نسخه از ویندوز 3 پشتیبانی مستقیم از برنامه های Android را شامل نمی شود. با استفاده از این ویژگی می توانید برنامه های Android را در رایانه خود اجرا کنید. اما گفته می شود که این ویژگی تا پایان امسال به ویندوز تا اضافه می شود. ویندوز 2 همچنین از چرخه عمر 24 ماهه نسخه Home و Pro و همچنین چرخه عمر 16 ماهه نسخه Enterprise و Education بهره مند می شود. اما در حالی که Windows some برخی از ویژگی های جالب را دارد ، چند مسئله برای بحث وجود دارد.

عملکرد جنجالی مایکروسافت

پس از اعلام سیستم عامل نسل بعدی خود ، مایکروسافت اعلام کرد که کاربران برای ارتقاء به این نسل به تراشه ای به نام TPM 2.0 نیاز دارند. با این حال ، بسیاری از دستگاه های ناسازگار با ویندوز آن را به خوبی انجام می دهند. بنابراین ، کاربران معتقدند که مایکروسافت این موانع را بر سر راه کاربران قرار می دهد تا مردم را وادار به خرید سخت افزار جدید کند. اما مایکروسافت در پاسخ گفت که پردازنده های جدید تجربه ایمن تر و مطمئن تری را ارائه می دهند. اکثر ویژگی های امنیتی ویندوز نیز توسط TPM 2.0 ارائه می شود.

از سوی دیگر ، بسیاری از ویژگی های مورد علاقه ما وجود دارد که در ویندوز وجود ندارد. به عنوان مثال ، دیگر نمی توانید با کلیک راست بر روی Task Manager از سایر ویژگی ها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مفقوده و آزاردهنده ، عدم امکان گروه بندی پنجره های باز برنامه در Task Manager است. به عنوان مثال ، اگر از Notepad استفاده می کنید ، Windows فقط یک نماد از آن برنامه را به شما نشان می دهد.

بنابراین ، برای یافتن پنجره های موردنظر خود مشکل خواهید داشت. ویندوز همینطور ، به شما اجازه نمی دهد که یک فایل را به نوار وظیفه بکشید و در برنامه دیگری اجرا کنید. مایکروسافت نیز از اهمیت این ویژگی ها آگاه است. در هر صورت ، اگر نمی توانید بدون وجود چنین ویژگی هایی با Windows کنار بیایید ، فعلاً از نصب نسخه نهایی ویندوز خودداری کنید. با این حال ، ابزارهایی برای بازیابی این ویژگی ها وجود دارد. اما اینها پول است.

نظر شما در مورد نسخه نهایی ویندوز چیست؟ ؟ آیا قصد دارید دستگاه خود را به روز کنید؟ به نظر شما کدام نسخه از ویندوز بهترین است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا