اخبار فناوری

نسخه جدید Samsung Galaxy S21 FE با پردازنده میانی در راه است

بله، ممکن است سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه ارزان‌تر یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های خود یعنی Galaxy S21 FE در تابستان امسال باشد. در واقع، نسخه جدید گلکسی اس 21 FE توسط چندین فروشگاه آنلاین در اروپا لیست شده است و تغییرات سخت افزاری جالبی دارد. بیایید Galaxy S21 FE جدید را بهتر بشناسیم.

این دستگاه مرموز خانواده گلکسی S21 FE به جای تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100، تراشه اسنپدراگون 720G را در داخل بدنه خود دارد.

جزئیات این دستگاه نیز توسط دو فروشگاه مجزای اروپایی ذکر شده است. نیازی به گفتن نیست، بعید به نظر می رسد که اشتباه تایپی مشابهی در دو فروشگاه آنلاین مختلف اتفاق افتاده باشد.

نسخه جدید Galaxy S21 FE در دو فروشگاه اروپایی مشاهده شد

نسخه جدید Galaxy S21 FE در دو فروشگاه اروپایی مشاهده شد

از دیگر جزئیات ذکر شده توسط هر دو منبع می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح +FHD اشاره کرد که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود. همچنین یک دوربین سه گانه با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

به عبارت دیگر، این دستگاه تقریباً یک گلکسی اس 21 FE استاندارد است، اما برای این توصیف باید از چیپست کمتر قدرتمندتر چشم پوشی کرد و سرعت اتصال را از 5G به LTE کاهش داد.

از سوی دیگر، برخی منابع به ما می گویند که این نسخه آینده S21 FE دارای اتصال 5G است که با توجه به محدودیت های چیپست آن عجیب به نظر می رسد. اما به دلایلی ممکن است سامسونگ راه هایی برای این امکان پیدا کرده باشد.

به طور کلی، این به روز شده Galaxy S 21 FE باید با قیمت کمتری نسبت به نسخه موجود در دسترس باشد. فروشگاه های الکترونیکی انتظار دارند این گوشی تا 15 روز دیگر عرضه شود.

تایید بلوتوث دستگاه مرموز سامسونگ

تایید بلوتوث دستگاه مرموز سامسونگ

Galaxy S21 FE جدید نیز در تاییدیه بلوتوث دیده شد

منبع او می گوید: «به غیر از دو فهرستی که در فروشگاه های الکترونیکی دیدیم، شواهد بیشتری از این مدل جدید وجود دارد. Galaxy S21 FE وجود دارد. در واقع این گوشی اخیرا مراحل تاییدیه بلوتوث را پشت سر گذاشته است. بر اساس این گواهی، برخلاف Galaxy S21 FE موجود که دارای شماره مدل SM-G990B در اروپا و سایر بازارها است، S21 FE آینده دارای شماره مدل است. SM-G990B2 خواهد بود. این صفحه گواهی بلوتوث به طور کامل این شماره مدل را با نام Galaxy S21 FE مرتبط می کند. همچنین اتصال بلوتوث 5.2 را تأیید می کند.

به محض اینکه درباره جدیدترین عضو خانواده گلکسی اس 21 FE و قیمت آن، یا حفظ یا عدم حفظ اتصال 5G بیشتر بدانید، به شما اطلاع خواهیم داد. با مایفون مگ همراه باشید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا