اخبار فناوری

نسخه اندروید Go Go برای گوشی های ضعیف تر به صورت رسمی معرفی شد!

چند نسل پیش، گوگل شروع به ارائه نسخه‌های سبک‌تر اندروید برای گوشی‌های ضعیف‌تر کرد. این نسخه ها روی گوشی هایی با سخت افزار ضعیف بهترین کارایی را دارند. حالا گوگل بالاخره به سراغ معرفی نسخه اندروید 12 Go رفته تا حتی گوشی های ارزان قیمت و ضعیف هم طعم آخرین نسخه اندروید را بچشند!

نسخه اندروید Go Go رسیده است

چند ماه پیش گوگل د نسخه پایدار اندروید 12 کشف شده.

 

نسخه پایدار اندروید پ به صورت رسمی توسط گوگل رونمایی شد

 

بر اساس گزارش ها گیزموچینچند ماه از عرضه اندروید عامل توسط گوگل می گذرد و حالا غول Mountain View نسخه سبک تر و کارآمدتر اندروید را منتشر کرده است. این نسخه از اندروید نسخه 12 گیگابایتی اندروید نام دارد و برای دستگاه های ضعیف در نظر گرفته شده است. نسخه جدید سبک اندروید گوگل دارای چندین ویژگی جدید است. بهبود عملکرد و ظرفیت نیز انجام شده است.

به گفته گوگل، نسخه Android 12 Go می‌تواند تا 3 درصد عملکرد سریع‌تری نسبت به بهترین گوشی‌های Android Go موجود در بازار ارائه دهد. بنابراین خوشحالیم که در این نسخه کاربر نیازی به چند ثانیه صبر برای باز کردن یک برنامه نداشته باشد!

از طرفی به نظر می رسد گوگل عملکرد و عملکرد باتری را در این نسخه بهبود بخشیده است. چرا که گفته می شود گوگل در نسخه جدید اندروید گو، برنامه هایی را که در حالت خواب زمستانی زیاد استفاده نمی شود! به طور کلی، گوگل به طور فزاینده ای بر روی بهبود تجربه کاربری تمرکز می کند و در این راستا، گوگل ویژگی هایی را اضافه کرده است که به کاربر امکان می دهد محتوای ارائه شده روی صفحه را به صورت ترجمه همزمان مشاهده کند!

نسخه اندروید Go Go

Android Go Go همچنین از اشتراک گذاری برنامه ها با افراد نزدیک از طریق Nearby Share و Google Play پشتیبانی می کند. نمایه های قابل دسترسی نیز تجربه کاربری را بهبود می بخشد. با توجه به نگرانی کاربران در مورد حفظ حریم خصوصی در نسخه های Go اندروید، اکنون گوگل از ارائه قابلیت داشبورد حریم خصوصی در این نسل خبر داده است. بنابراین کاربران نسخه لایت نیز می توانند دسترسی اپلیکیشن ها به اجزای گوشی را بررسی کنند. همچنین مانند نسخه اصلی و سنگین تر، یک نشانگر روی صفحه ظاهر می شود که زمانی رخ می دهد که یک برنامه از دوربین یا میکروفون دستگاه شخص استفاده کند.

جدا از تغییرات سیستماتیک و بهبودهای قابل توجه، برخی از برنامه های پیش فرض دارای ویژگی های جدیدی نیز هستند. به عنوان مثال، اپلیکیشن Files Go قابلیتی دارد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های از دست رفته خود را تا 8 روز بازیابی کنند.

گوگل همچنین در نهایت اعلام کرد که بیش از 2 میلیون کاربر نسخه Go اندروید در سراسر جهان وجود دارد. از سوی دیگر اولین عرضه نسخه Go نسخه اندروید در ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

نظر شما در مورد این نسخه سبک تر و کارآمدتر اندروید چیست؟ آیا فکر می کنید به لطف این نسخه، دستگاه های ارزان قیمت شاهد پیشرفت های زیادی خواهند بود؟

نسخه اندروید Go Go به طور رسمی برای گوشی های ضعیف تر معرفی شد! اولین بار در مایفون مگ ظاهر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا