اخبار فناوری

نرم افزار Self Repair سامسونگ برای دستگاه های گلکسی این شرکت در دسترس خواهد بود

در سال‌های اخیر، از آنجایی که استفاده از تلفن‌های هوشمند بیشتر از قبل محبوب شده است، شرکت‌ها نیز خدمات فنی بیشتری را برای بهبود سطح تجربه کاربری ارائه می‌کنند. اپل مدت ها پیش خدمات تعمیرات خود را راه اندازی کرد و اکنون نرم افزار Self Repair سامسونگ برای دستگاه های گلکسی این شرکت در دسترس خواهد بود. با مایفون مگ بیا

نرم افزار Self Repair سامسونگ برای دستگاه های گلکسی این شرکت در دسترس خواهد بود

بر اساس پرونده اخیر سامسونگ در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، این شرکت در حال کار بر روی یک برنامه تعمیر جدید برای دستگاه های گلکسی است. برنامه ذکر شده به کاربران دستگاه های گلکسی اجازه می دهد تا مشکلات دستگاه را به تنهایی برطرف کنند. توضیحات این صفحه نشان می دهد که این برنامه جدید نرم افزاری برای ارائه خدمات تعمیر و ارتقاء دستگاه خواهد بود.

این برنامه سامسونگ آیکون جالبی هم دارد. این نماد یک چرخ دنده و آچار را در پس زمینه آبی نشان می دهد. هدف از این برنامه تعمیر دستگاه و افزایش اطلاعات کاربران در گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، تبلت ها و هدفون ها خواهد بود. به همین دلیل است که این برنامه برای همه دستگاه های گلکسی (نه فقط گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ) است. سامسونگ از طریق این برنامه می خواهد راهنمای تعمیرات و اطلاعات قطعات دستگاه های گلکسی خود را ارائه دهد.

نرم افزار خود تعمیری سامسونگ

به نظر می رسد سامسونگ در حال پیوستن به این برنامه به روشی است که اپل از قبل شروع کرده است. این برنامه به دنبال اعلام همکاری بین سامسونگ و آیفیکسیت است. این همکاری در اوایل سال 2022 آغاز شد و سامسونگ شروع به انتشار راهنماهایی کرد تا به وب‌سایت‌ها کمک کند تا اطلاعات مربوط به خدمات و فروش قطعات اصلی برخی از محصولات خود را از طریق IFIXIT ارائه دهند.

کاربران و تعمیرکاران می توانند اجزای اصلی دستگاه را برای گلکسی اس 21 یا اس 21 پلاس و همچنین اس 21 اولترا، گلکسی تب اس 7 پلاس و همچنین گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس بیابند. توجه داشته باشید که گوگل نیز برنامه مشابهی را با همکاری IFIXIT راه اندازی کرده است. به همین ترتیب، این برنامه قصد دارد به کاربران کمک کند دستگاه های پیکسل خود را به روشی ساده تر تعمیر کنند.

مهمتر از همه، سامسونگ در این زمینه تنها نیست. ظاهراً کره‌ای‌ها تنها از بزرگترین رقیب فناوری خود یعنی اپل پیروی نمی‌کنند. برای یادآوری، اپل نیز برنامه مشابهی را برای کمک به کاربران در تعمیر آیفون و مک بوک خود راه اندازی کرده است. این شرکت لیستی از قطعات و راهنماها را برای کمک به کاربران در انجام تعمیرات ارائه می دهد. با شروع به کار این برنامه سامسونگ به عنوان یک برنامه مشابه، این عمل می تواند به یک روند اصلی در صنعت فناوری تبدیل شود.

نرم افزار خود تعمیری سامسونگ

اینطور گفت GizChina، شاید شرکت های دیگری غیر از سامسونگ، اپل و گوگل برنامه های مشابهی را ارائه دهند. همچنین، شاید شرکت های بیشتری سعی کنند به مشتریان کمک کنند تا مشکلات خود را با دستگاه های خود حل کنند. با برنامه جدید سامسونگ امیدواریم این امر قابلیت تعمیر دستگاه ها را افزایش دهد.

به عنوان مثال، در برخی از گوشی های گلکسی، ممکن است نیاز به تعویض صفحه نمایش فقط برای تعویض باتری باشد. در حال حاضر اطلاعاتی از راه اندازی این برنامه در دست نیست. اما انتظار داریم به زودی جزئیات بیشتری منتشر شود. این شرکت برای ارائه جزئیات بیشتر می تواند منتظر عرضه سری Galaxy S23 باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا