اخبار فناوری

نرم افزار Camera Assistant برای گوشی های سامسونگ (Camera Assistant) عرضه شد

سامسونگ اپلیکیشن جدیدی به نام دارد جادوگر دوربین برای گوشی های هوشمند گلکسی منتشر شد. این نرم افزار بخشی از برنامه سفارشی سازی Good Lock این شرکت است و ویژگی های پیشرفته تری را هنگام استفاده از دوربین گوشی ارائه می دهد. این برنامه در هند، کره جنوبی و سایر بازارها از طریق فروشگاه گلکسی راه اندازی شد.

نرم افزار دستیار دوربین سامسونگ

برنامه دستیار دوربین سامسونگ تنظیمات دوربین پیشرفته‌تری را برای کسانی که می‌خواهند تجربه دوربین خود را فراتر از آنچه برنامه پیش‌فرض دوربین ارائه می‌دهد سفارشی کنند، به ارمغان می‌آورد.

این نرم افزار قابلیت فعال/غیرفعال کردن Auto HDR، Soft Photo Texture (برای نرم کردن جزئیات تصویر برای خلاقیت) و تعویض خودکار لنز هنگام عکاسی از سوژه های دور یا نزدیک کاربر را دارد.

همچنین این امکان را به کاربران می دهد که حتی در هنگام استفاده از حالت عکس نیز فیلم بگیرند. کاربران می توانند دکمه شاتر را برای شروع ضبط نگه دارند.

این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از تایمر تعیین کنند که بعد از زمان تعیین شده چه تعداد تصویر باید گرفته شود.

با استفاده از این نرم افزار، دستگاه به دوربین اجازه می دهد تا پس از دو دقیقه عدم فعالیت، به صورت خودکار خاموش شود.

مهمتر از همه، گزینه Quick Shot را ارائه می دهد که تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش می دهد. سامسونگ خاطرنشان می کند که کیفیت تصویر ممکن است در هنگام استفاده از این ویژگی اندکی کاهش یابد، اما هنگام عکاسی از نوزادان، حیوانات خانگی یا هر موضوعی که سریع حرکت می کند، کمک بزرگی خواهد بود. مردم از تاری دوربین در گوشی های سامسونگ شکایت دارند و این ویژگی به حل مشکلات آنها کمک می کند.

هنگام اتصال از طریق کابل HDMI، خروجی ویدیوی تمیزی را به نمایشگرهای خارجی ارائه می دهد، منوها و دکمه های دوربین را پنهان می کند. پس از نصب نرم افزار Camera Assistant از مجموعه Good Lock، تمامی این ویژگی ها در منوی تنظیمات اپلیکیشن پیش فرض دوربین در قسمت Camera Assistant قابل مشاهده خواهند بود. سرویس Goodlock برای برخی از گوشی های ارزان قیمت این برند در دسترس نیست.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا