اخبار فناوری

نرم افزار CAD رندر گلکسی S21 جدید را از تمام زوایا نشان می دهد

نرم افزار CAD رندر گلکسی S21 جدید را از تمام زوایا نشان می دهد

نرم افزار CAD رندر گلکسی S21 جدید را از تمام زوایا نشان می دهد

در این مرحله، گلکسی S21  یک سورپرایز کوچک برای همه ی کسانی است که به دنبال یک گوشی جدید هستند. این گوشی به طور رسمی  در ماه ژانویه با پیش سفارش هایی که در همان ماه اغاز می شود و با یک هدفون بی سیم به بازار عرضه می شوند.

تا حالا بخش نسبتا خوبی از رندرها را شاهد بودیم، اما جدیدترین آن از چندین زاویه مختلف همراه با رنگ های متفاوتی می باشد که هنوز ارائه نشده است.

Galaxy S21 نسبت به نسل قبلی اش با لبه های شیاردار پیچیده تر به نظر می رسد.

رندرها به لطف یکی از افشاگران شناخته شده ی دنیای فناوری با نام کاربری Ice Universed  در توییتر ارائه می شوند، و در حالی که این رندرها مبتنی بر نرم افزار CAD هستند این تصور خوب را ایجاد می کنند که گوشی های عرضه شده در چندین رنگ مختلف ارائه می شوند با این که هنوز رنگبندی مشخص نیست ولی احساس خوبی می دهد.

من واقعا عاشق گوشی بنفش و نقره ای رنگ هستم. به هرحال، این بار برجسته ترین ویژگی این گوشی ماژول دوربین می باشد. سامسونگ به جای استفاده از طراحی سنتی که در سری گلکسی S20  و سری گلکسی نوت 20 شاهد بودیم، ترجیح داده است که از یک طراحی بسیار ساده تر استفاده کند که با پنل پشتی هم تراز باشد. که این بدان معنا است که هیچ برآمدگی دوربین یا چیزی مشابه آن روی گوشی وجود ندارد.

تا آن جا که به بقیه ی اطلاعات مربوط می شود، ما چیز زیادی در مورد ویژگی های این گوشی نمی دانیم، در واقع یک تراشه جدید Snapdragon  یا Exynos داریم که به این زودی مشخص نمی شود و بر اساس بازاری است که گوشی را از آن خریداری می کنید.

مثل همیشه، منتظر سه مدل گوشی هستیم، و این امر در ماه ژانویه اتفاق می افتد با پیش سفرش هایی که در همان ماه انجام می شود و در تاریخ دیگری ارسال می گردد.

نظرتان را در مورد طراحی گلکسی S21 با ما در میان بگذارید.من ترجیح می دهم آن را با گلکسی S20  پلاس مقایسه کنم؛ به نظر من مدل جدید در سطح بالاتری قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا