اخبار فناوری

نرم افزار جدید PC Health Health مایکروسافت برای بررسی ویندوز 11 معرفی شد

تقریباً 3 ماه از نوشتن نامه برای شما در ترنجی می گذرد. اگر می خواهید ببینید آیا ویندوز 11 بر روی رایانه شما نصب شده است یا خیر ، باید این کار را انجام دهید نرم افزار Windows PC Health جهت نصب. نزدیک شدن تاریخ انتشار رسمی ویندوز 11 در روز شنبه 23 اکتبر 1400 ، این را می بینیم نرم افزار بررسی سلامت کامپیوتر نسخه جدیدی از مایکروسافت برای آزمایش امکان نصب ویندوز 11 معرفی شده است.

نرم افزار بررسی سلامت کامپیوتر

نرم افزار بررسی سلامت کامپیوتر

نرم افزار بررسی سلامت کامپیوتر

در ماه ژوئن بود که مایکروسافت ابزار جدیدی به نام PC Health Check را منتشر کرد. این ابزار بررسی می کند که آیا رایانه شما واجد شرایط نصب است یا خیر ویندوز 11 یا نه ، استفاده شود. طبق گفته Windows Insider ، مایکروسافت این برنامه را با پیشرفت های دیگری معرفی کرد.

حدود یک ماه پیش ، مایکروسافت پیش نمایش بروزرسانی PC Health Check for Windows Insiders را منتشر کرد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت نصب ویندوز 11 را با اطلاعات کاملتر و بهبود یافته در مورد ظرفیت یا ناتوانی دستگاه شما بهبود می بخشد. همچنین پیوندهایی به مقالات پشتیبانی مرتبط ارائه می دهد که شامل مراحل عیب یابی احتمالی است.

نرم افزار PC Health Check به روز شده است

نرم افزار PC Health Check به روز شده است

در حال حاضر ، پس از جمع آوری بازخوردهای داخلی کاربر و به روزرسانی های اضافی برای پردازنده های تازه پشتیبانی شده ، مایکروسافت برنامه PC Health Check را برای همه کاربران دوباره منتشر کرد.

می توانید برنامه به روز شده Windows PC Health Check را به صورت رایگان از برنامه بارگیری کنید اینجا بارگذاری.

آیا رایانه شما واجد شرایط نصب ویندوز 11 است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا