اخبار فناوری

مک مینی ام 2 و ام 2 پرو جدید اپل با قیمت پایه 599 دلار رسما معرفی شدند

اپل امروز نسل جدید او مک مینی خود را به نمایش گذاشت که با تراشه های M2 و M2 Pro در دسترس است. M2 Mac Mini قیمت پایه پایین تری نسبت به مدل قبلی خود دارد که از 599 دلار شروع می شود. قیمت مک مینی ام 2 پرو نیز از 1299 دلار شروع می شود. اپل همچنین 100 دلار تخفیف تحصیلی برای مدارس و دانش آموزان در نظر گرفته است.

Mac Mini M2 و M2 Pro جدید اپل

تراشه جدید M2 Pro این پردازنده 12 هسته ای و پردازنده گرافیکی 19 هسته ای با حداکثر 32 گیگابایت رم دارد. مک مینی جدید امروز برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ 24 ژانویه رسما در دسترس خواهد بود.

مک مینی M2 جدید

مک مینی M2 جدید

Mac Mini همچنان به ارائه طیف گسترده ای از پورت ها ادامه می دهد. M2 Mac mini دارای دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک پورت اترنت (گزینه 10 گیگابایت) و یک جک هدفون است. M2 Pro Mac mini همچنین دارای دو پورت Thunderbolt 4 (در مجموع چهار پورت) است.

هر دو پیکربندی مک مینی از Wi-Fi 6E، سریع‌ترین استاندارد شبکه بی‌سیم موجود امروزی، پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه ها از بلوتوث 5.3 نیز پشتیبانی می کنند.

در مقایسه با نسل قبلی Mac mini M1، اپل ادعا می کند که M2 Pro در Affinity Photo تا 2.5 برابر سریعتر، در Final Cut Pro تا 4.2 برابر و در گیم پلی Resident Evil Village تا 2.8 برابر سریعتر است.

هم اکنون می توانید مک مینی جدید را از فروشگاه اینترنتی اپل سفارش دهید. پیکربندی مدل پایه 599 دلاری شامل تراشه M2 با پردازنده 8 هسته ای، پردازنده گرافیکی 10 هسته ای، 256 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت رم است. پیکربندی مدل پایه 1299 دلاری با تراشه M2 Pro همچنین دارای پردازنده 10 هسته ای، پردازنده گرافیکی 16 هسته ای، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است.

مدل‌های جدید با تراشه سفارشی اپل همچنین به این معنی است که این شرکت فروش مک مینی اینتل را متوقف کرده است و مک پرو را به عنوان تنها مک‌های مجهز به اینتل باقی می‌گذارد.

نظر شما در مورد مدل جدید مک مینی اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا