اخبار فناوری

مکانیسم لولای جدید سامسونگ احتمالا برای گلکسی زد فولد 5 است

چندی پیش در مایفون مگ برای شما نوشتیم که نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 این گوشی در نمایشگاه CES 2023 با یک لولای اشکی مشاهده شد. به نظر می رسد که تست ها با موفقیت انجام شده است و باید گفت که مکانیسم لولای جدید سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 محتمل است.

مکانیزم لولای جدید سامسونگ

جدیدترین شایعه Galaxy Z Fold 5 توسط Ice Universe منتشر شده است. این گزارش یک ویژگی کلیدی جدید در گوشی تاشو رده بالای سامسونگ را پوشش می دهد. چیزی که جدید است مکانیسم لولای بهینه آن است.

اطلاعات جدید تایید می کند که سامسونگ از لولای قطره ای جدید برای Fold 5 استفاده خواهد کرد. همانطور که گفتیم، این اولین بار نیست که گزارشی در این مورد شنیده می شود. ماه گذشته شاهد گزارش مشابهی از نشریه کره جنوبی ناور نیوز بودیم.

مکانیسم لولای تاشو «قطره اشکی» صفحه نمایش سامسونگ به صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فولد 5 اجازه می دهد تا هنگام تا شدن، شکلی اشک در داخل بدنه لولا ایجاد کند. این کار از ایجاد چین و چروک بین دو طرف تابلوی پوستر جلوگیری می کند.

موتورولا و اوپو پیش از این از رویکردهای مشابهی در محصولات تاشو خود برای پنهان کردن چین و چروک های نمایشگر استفاده کرده اند.

در این گزارش، Ice Universe همچنین گفت که Fold 5 در صورت تا شدن تنها حدود 13 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که نسبت به Fold 4 با ضخامت 15.8 میلی‌متر پیشرفت بزرگی است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ می تواند پیشرفت قابل توجهی در بخش لولا ایجاد کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا