اخبار فناوری

موضوع عدم یافتن سیم کارت در iOS 15 برخی از کاربران را دچار مشکل کرده است

برخی از ما ممکن است پس از بروزرسانی مشکلاتی داشته باشیم. اما این بار برخی از کاربران آیفون پس از نصب بروزرسانی iOS 15 مشکلی عمده را گزارش کردند.این مشکل مربوط به عدم یافتن سیم کارت است.

مشکل عدم یافتن سیم کارت برای برخی از کاربران پس از نصب به روز رسانی iOS 15

مشکل شناسایی سیم کارت در iOS جدید نیست. قبلا ، برخی از کاربران چنین مشکلی را پس از آن داشتند دومین به روز رسانی بتا برای iOS 14.7 تجربه کرده بود.

مشکل تشخیص سیم کارت IOS 14.7 در دومین بتا این نسخه گزارش شده است

این بار گزارش شد گیز چین، به روز رسانی iOS 15 اخیراً برای دستگاه های واجد شرایط منتشر شده است. این به روزرسانی برای بسیاری از گوشی های قدیمی تر از جمله iPhone 6s نیز موجود است. این گوشی اکنون 6 ساله است! به جرات می توان گفت که همه گیرندگان iOS 14 نیز به روزرسانی iOS 15 را دریافت کرده اند. پس از انتشار این به روز رسانی دیشب ، بسیاری از کاربران تصمیم به ارتقاء گرفتند. بسیاری از آنها حتی تا دیروقت بیدار ماندند. با این حال ، مسئله پیدا نکردن سیم کارت برای برخی از گیرندگان این به روز رسانی پیش می آید.

آپدیت iOS 15 اپل به صورت رسمی منتشر شد

در حال حاضر ، موج عظیمی از این گزارش ها از چین می آید. به گفته کاربران Weibo ، برخی از کاربران iPhone پس از نصب به روزرسانی iOS 15 برای iPhone 12 با مشکل عدم تشخیص سیم کارت با خطا “سیم کارت ندارددر گوشه سمت چپ بالای نوار اعلانات. این مشکل پس از روشن و خاموش کردن حالت هواپیما حل نمی شود. با این حال ، ظاهراً راه اندازی مجدد ساده تلفن این مشکلات را برطرف می کند. طبق تعداد زیادی از گزارشات ، این یک مشکل رایج است. اما تنها راه حل برای قربانیان آن راه اندازی مجدد تلفن است.

در حقیقت ، ناتوانی در تشخیص سیم کارت پس از بروزرسانی به نسخه iOS یک مشکل رایج است. همانطور که گفتیم ، کاربران مختلف بتا iOS 14.7 با این مشکل دست و پنجه نرم می کردند. پس از آن ، این کاربران گاهی با چنین مشکلی روبرو می شدند! اما در این میان راه حلی وجود نداشت. زیرا در این نسخه راه اندازی مجدد ، حذف و بازیابی سیم کارت و حتی بازنشانی به تنظیمات کارخانه راه حلی نبود. در حال حاضر ما توصیه ای برای شرایط بحرانی داریم.

اگر در یافتن سیم کارت مشکل دارید ، ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات شرکت مخابراتی شما به روز است. این به این دلیل است که برخی از فایلهای اپراتور مربوطه به روز نیستند و iPhone شما ممکن است چنین مشکلی داشته باشد. توجه داشته باشید که این مشکل جهانی نیست و جای نگرانی وجود ندارد. توصیه می کنیم از نصب به روزرسانی iOS 15 غافل نشوید.چون مشکل پیدا نکردن سیم کارت محدود به چند حوزه خاص است.

لازم به ذکر است که پس از این مسئله در بروزرسانی iOS 15 ، به وضوح هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد. با این حال ، اگر با چنین مشکلی روبرو هستید ، بهتر است سیم کارت دیگری را امتحان کنید تا ببینید مشکل از سیم کارت است یا خیر. پس از آن ، راه های دیگر را می توان امتحان کرد. اپل هنوز راه حلی برای قربانیان این مشکل ارائه نکرده است.

آیا تا به حال با این مشکل برخورد کرده اید؟ به نظر شما علت این مشکلات چیست؟ به نظر شما مشکل ناسازگاری سیم کارت ها است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا