اخبار فناوری

مودم 5G مدیاتک T800 با قابلیت دانلود 7.9 گیگابیت بر ثانیه معرفی شد.

مدیاتک به یکی از تولیدکنندگان پیشرو چیپست برای طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند، کروم بوک ها، تلویزیون های هوشمند، دستگاه های اینترنت اشیا و غیره تبدیل شده است. این شرکت همچنین طیف وسیعی از مودم های 5G را برای ارائه جایگزینی برای مودم های اصلی مانند کوالکام و سامسونگ ارائه می دهد. امروز مودم مدیاتک T800 5G با قابلیت دانلود 7.9 گیگابایت در ثانیه معرفی شد که می تواند نمونه جالبی باشد.

مودم مدیاتک T800 5G

اکنون با چند تراشه جدید، مودم مدیاتک T800 5G نیز راه اندازی شده است که سرعت 7.9 گیگابیت بر ثانیه را نوید می دهد. این مودم بخشی از تراشه Dimensity 9200 مدیاتک است که اخیراً معرفی شده است، اما این شرکت می‌گوید که می‌تواند برای IoT صنعتی، M2M و رایانه‌های شخصی همیشه متصل نیز استفاده شود.

امتیاز 9200

امتیاز 9200

همانطور که از نامش پیداست، مدیاتک T800 جانشین T700 است. این یک مودم سریع و کارآمد است که از ارتباطات 5G زیر 6 گیگاهرتز و mmWave در هر دو شبکه مستقل (SA) و غیر مستقل (NSA) پشتیبانی می کند.

همچنین از عملکرد Dual SIM Dual Standby پشتیبانی می کند. این مودم می تواند سرعت دانلود تا 7.9 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 4.2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. این مودم به طور کامل از مشخصات 4GPP Release-16 برای 5G و همچنین تجمع حامل 4CC پشتیبانی می کند. برای مقایسه، مودم اسنپدراگون X70 کوالکام سرعت دانلود 10 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 3.5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد.

مودم مدیاتک T800 5G این دستگاه با فرآیند 4 نانومتری کم مصرف ساخته شده است و دارای فناوری 5G UltraSave برای مصرف بهینه انرژی است. این قابلیت با پشتیبانی از رابط های PCIe و USB ارائه می شود، اما می توان آن را با روش های دیگر به بقیه دستگاه نیز متصل کرد.

نظر شما در مورد عملکرد Mediatek در دنیای 5G چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا