اخبار فناوری

موتورولا X40 با اسنپدراگون 8 نسل 2 تا پایان سال 2022 معرفی می شود

موتورولا X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به زودی ارائه خواهد شد. امسال این شرکت نتوانست اولین گوشی هوشمند با تراشه پرچمدار کوالکام را معرفی کند. با این حال او همیشه جزو اولین ها خواهد بود. در روزهای آینده شاهد رونمایی از سری iQOO 11 و Xiaomi 13 خواهیم بود که هر دوی این گوشی های هوشمند به قوی ترین تراشه کوالکام مجهز شده اند. اکنون تایید شده است که Motorola Moto X40 در دسامبر 2022 (اواسط آذر تا اوایل دسامبر) معرفی خواهد شد.

مدیر عامل Lenovo Mobile تایید کرد که Motorola X40 تا پایان دسامبر عرضه می شود

چن جین، مدیر کل بخش موبایل لنوو تایید کرده است که Moto X40 در ماه دسامبر در چین عرضه خواهد شد. همچنین تایید می کند که پرچمدار بعدی موتورولا دارای گواهی IP68 خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمند مورد بحث در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. متاسفانه چن جین تاریخ دقیق رونمایی از این دستگاه را فاش نکرد. در حال حاضر شایعات زیادی در مورد Moto X40 منتشر شده است. در ادامه به بررسی برخی از این اطلاعات می پردازیم.

پست چن جین در Weibo

Motorola Moto X40 با نام Motorola Edge 40 Pro در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2023 وارد بازارهای جهانی شود. این دستگاه قبلاً گواهی FCC را دریافت کرده است. اخذ این گواهی یکی از اقدامات لازم برای راه اندازی دستگاه در آمریکای شمالی است. بر اساس اطلاعات فاش شده، موتورولا X40 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED خواهد بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن FullHD+ است و نرخ رفرش 165 هرتز را به کاربران خود ارائه می دهد.این پنل از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی می کند. گفته می شود که Motorola Moto X40 با بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از صدای Dolby Atmos عرضه می شود.

Motorola X40 در TENAA

سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین های اصلی و فوق عریض به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده اند. دوربین سوم از نوع تله فوتو بوده و وضوح تصویر 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. استفاده از لنز تله فوتو یک ارتقاء است موتورولا X30 در نظر گرفته شده است. این دستگاه به جای لنز تله فوتو دارای دوربین عمق 2 مگاپیکسلی بود. انتظار داریم موتورولا موتو ایکس 40 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شود. احتمالا دوربین سلفی این گوشی هوشمند در یک سوراخ پانچ قرار خواهد گرفت.

معرفی Motorola Moto Edge X30: اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 1 و سلفی 60 مگاپیکسلی!

سایت اینترنتی gizchina او ادعا می کند که گران ترین نسخه پرچمدار بعدی موتورولا با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا است و از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. داشتن اندروید 13 و رابط کاربری MyUX 4.0 برای Motorola Moto X40 بسیار محتمل است.

نظر شما در مورد پرچمدار آینده موتورولا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا