اخبار فناوری

موتورولا Moto G13 و Moto G23 در پایگاه داده TDRA مشاهده شدند

موتورولا روی دو گوشی هوشمند Moto G13 و Moto G23 کار خواهد کرد. این دو دستگاه قبلاً گواهی‌های NBTC و FCC تایلند را دریافت کرده‌اند. و اکنون آنها در لیست گواهینامه های TDRA دیده می شوند. دریافت گواهینامه های متعدد نشان می دهد که زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی های هوشمند باقی نمانده است. این دستگاه ها می توانند خیلی زود وارد بازار شوند. احتمالا طی چند روز آینده تیزر یا اطلاعات رسمی در مورد Moto G13 و G23 منتشر خواهد شد.

موتورولا موتو جی 13 از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی خواهد کرد

موتورولا Moto G13 با شماره مدل XT2331-3 و Moto G23 با شماره مدل XT2333-5 در لیست گواهینامه TDRA مشاهده شدند. Moto G13 با کد پنانگ شناخته می شود. یک وکتور بزرگتر به نام پنانگ پلاس در دست توسعه است. ما قبلا پنانگ پلاس (Motorola Moto G23) را در پایگاه داده FCC مشاهده کرده ایم. تنها اطلاعات جدیدی که گواهینامه TDRA به ما می دهد، شماره مدل گوشی های هوشمند آینده موتورولا است.

موتورولا Moto G13 در میان داده های TDRA

گفته شده که موتورولا Moto G13 دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 20 واتی نیز پشتیبانی می کند گیزموچینا در آخرین گزارش خود، ادعا می کند که این گوشی های هوشمند آینده موتورولا دارای لنز دوربین دوگانه و فلاش LED در قاب پشتی خود خواهند بود. موتورولا این روزها روند را دنبال کرده و دوربین سلفی Moto G13 درون یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

گوشی Motorola Moto G Play 2023 با تراشه Helio G37 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

موتورولا Moto G23 نیز در گذشته در داده های FCC دیده شده است. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند وجود ندارد. فقط می دانیم که این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.با توجه به اینکه Moto G23 و Moto G13 اخیرا گواهینامه های زیادی دریافت کرده اند. انتظار داریم در آینده نزدیک معرفی شوند.

نظر شما در مورد این سری از گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا