اخبار فناوری

موتورولا Moto G Pure رسماً با Helio G25 و عمر باتری دو روزه معرفی شد

موتورولا امروز نه تنها یک گوشی مقرون به صرفه ، بلکه دو مدل جدید اقتصادی را معرفی کرد. گوشی جدید Motorola G Pure به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است. اما مشخصات و قیمت موتورولا Moto G Pure دقیقاً چیست؟

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G Pure

گوشی های هوشمند Moto G Pure مدتی پیش در رندرهای جدید لو رفت. ما همچنین جلسه ای با مشخصات آن قبل از معرفی داشتیم.

درود بر موتورولا Moto G Pure با تراشه Helio G25 و صفحه نمایش AMOLED!

در گزارشی از طرف گیزموچین، موتورولا تلفن جدیدی را با هدف بودجه محدودتر برای کاربران معرفی کرد. این دستگاه یک تلفن 4G زیر 2 دلار است. Moto G Pure مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD + و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. با این حال ، این گزینه برای کسانی که برای تماشای فیلم و بازی بازی نیاز به یک صفحه نمایش بزرگ دارند ، باقی می ماند. قلب تپنده این گوشی ارزان قیمت تراشه Helio G25 است. این تراشه دارای 2 گیگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای اسلات کارت حافظه خارجی برای افزایش میزان حافظه تا 50 گیگابایت است.

رزولوشن دوربین سلفی Moto G Pure ناچ قطره ای 5 مگاپیکسل است. دوربین اصلی دوگانه نیز از سنسورهای 1 + 1 مگاپیکسل تشکیل شده است. حسگر ٢ مگاپیکسلی وظیفه ایجاد جلوه بوکه در پس زمینه را بر عهده دارد. حسگر اثر انگشت نیز در کنار ماژول دوربین قرار دارد. همچنین می توانید از ویژگی تشخیص چهره برای باز کردن قفل استفاده کنید.

در زیر پوسته پلاستیکی پشت این گوشی مقرون به صرفه ، از یک باتری 4.7 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. قدرت این باتری یک شارژر 3 واتی است. موتورولا می گوید عمر باتری این دستگاه دو روز است. لازم به ذکر است که موتورولا Moto G Pure دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر قطرات آب است. پورت Type-C و جک هدفون 1.5 میلی متری نیز روی شاسی این دستگاه قابل مشاهده است. بلوتوث نسخه 5.1 و Wi-Fi دو بانده نیز در این گوشی موجود است. اما این در مورد NFC نیست.

موتورولا همچنین رابط کاربری MyUX مبتنی بر اندروید خود را ارائه می دهد. این رابط کاربری دارای ویژگی های جدیدتری است. اما قیمت موتورولا Moto G Pure دقیقاً چقدر است؟ خوب ، موتورولا برای این گوشی 250 دلار قیمت تعیین کرده است.

نظر شما در مورد این گوشی و ویژگی های آن چیست؟ ارزش خرید Motorola Moto G Pure چقدر است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا