اخبار فناوری

مفهوم رندر گلکسی A73 5G با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را بررسی کنید

در ماه سپتامبر (پایان شهریور)، زمانی که سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد گلکسی A73 خود منتشر نکرده بود. گزارش شده است که این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد. مفهوم رندر سامسونگ گلکسی A73 5G اکنون در دسترس است. بنابراین با ?? با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ در آینده چگونه خواهد بود.

گلکسی A73 5G احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 750G پشتیبانی می کند

رندرهای گلکسی A73 5G مشابه هستند گلکسی A72 به نظر می رسد. صفحه نمایش میان رده جدید سامسونگ در این تصاویر دارای یک سوراخ پانچ است که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. در قاب پشتی بیرون زدگی دوربین و چهار لنز با فلاش LED را می بینیم.

مفهوم رندر گلکسی A73 5G

دکمه های پاور و صدا در قاب سمت راست قرار دارند. در لبه پایینی قاب یک پورت USB-C، میکروفون و بلندگو قرار دارد. متاسفانه در این تصاویر خبری از جک 3.5 میلی متری صدا نیست و ورودی سیم کارت نیز در لبه پایینی قاب قرار گرفته است.

این رندرهای سه بعدی توسط Technizo Concept با همکاری LetsGoDigital و بر اساس شایعات طراحی شده است. بنابراین به خاطر داشته باشید که محصول نهایی ممکن است کمی با تصاویری که می بینید متفاوت به نظر برسد. Galaxy A73 5G انتظار می رود اسنپدراگون 750G و یک پنل 6.7 اینچی FullHD + با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش. مشخصات مشابه برادر کوچک این گوشی، گلکسی A72 است. اما گفته می شود که نرخ به روز رسانی نمایشگر A73 از 90 به 120 هرتز کاهش می یابد.

مفهوم رندر گلکسی A73 5G

منبع این خبر ادعا می کند که گلکسی A73 5G بدنه پلاستیکی خواهد داشت و دارای گواهی IP67 است. علاوه بر این، طبق گزارش های قبلی، گلکسی A73 5G به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. اما مشخصات سه دوربین دیگر هنوز مشخص نیست. سامسونگ گلکسی A73 5G احتمالاً دارای رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 است. انتظار می‌رود این دستگاه با باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A73 با دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی عرضه می شود!

سامسونگ گلکسی A72 را در ماه مارس معرفی کرد، اما گلکسی A73 5G با تاخیر عرضه خواهد شد. زیرا نباید تولید آن قبل از سه ماهه دوم سال 2022 آغاز شود. با توجه به رندرهای منتشر شده، نظر شما در مورد Galaxy A73 5G چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا