اخبار فناوری

معرفی Samsung Galaxy A52 Update با اکتبر 2021 Security Patch و RAM Plus Capacity

تقریباً همه تولید کنندگان تلفن های اندرویدی به تازگی RAM مجازی را به تلفن های هوشمند خود اضافه کرده اند. سامسونگ همچنین اخیراً ویژگی RAM مجازی را به روز کرده است Galaxy A52، به این دستگاه آورده شده است. غول فناوری کره جنوبی به آن می گوید “RAM پلاس»شبنامد. با استفاده از این ویژگی ، اکنون می توانید چهار گیگابایت RAM دیگر در Galaxy A52 خود داشته باشید.

بروزرسانی جدید Galaxy A52 چهار گیگابایت RAM اضافی به دستگاه شما می آورد

چند ساعت پیش ، سامسونگ وصله امنیتی اکتبر 2021 را برای Galaxy A52 منتشر کرد. به گفته SamMobile ، این به روز رسانی قابلیت RamPlus را نیز برای دستگاه به ارمغان می آورد. در نتیجه ، کاربرانی که آخرین به روزرسانی موجود را دریافت کرده اند ، اکنون RAM بیشتری در دسترس دارند. برای بررسی اینکه آیا به روزرسانی Galaxy A52 را دریافت کرده اید ، به تنظیمات> مراقبت از باتری و دستگاه> حافظه بروید.

بر اساس این گزارش GizmoChinaبرخلاف تولیدکنندگان چینی ، سامسونگ به کاربران اجازه نمی دهد RAM Plus را خاموش کرده و میزان RAM موجود را تغییر دهند. اگر دستگاهی از RAM Plus پشتیبانی می کند ، این ویژگی برای همیشه روشن خواهد ماند. علاوه بر این ، این ویژگی همیشه 4 گیگابایت RAM اضافی (برای استفاده در مواقع نیاز) به دستگاه شما اضافه می کند و نمی توانید آن را تغییر دهید.

از آنجا که RAM مجازی از حافظه داخلی گوشی استفاده می کند ، کاربران بخشی از حافظه موجود را از دست می دهند. انتظار می رود سامسونگ از طریق به روزرسانی OTA ، RAM Plus را به سایر دستگاه های Galaxy اضافه کند.

سامسونگ گلکسی A52 در 17 مارس (27 مارس) با تراشه اسنپدراگون 720Gاز دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز و باتری لیتیوم 4500 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد.

RAM مجازی چیست و آیا واقعا بر عملکرد تلفن تأثیر می گذارد؟

نظر شما در مورد ویژگی “RAM مجازی” در تلفن های Android چیست؟ آیا قبلاً از این ویژگی استفاده کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا