اخبار فناوری

معرفی منبع تغذیه Ldnio SC10610: دارای USB C و 5 خروجی USB As با 10 سوکت جهانی

امروزه در هر خانه یا محل کار، چندین وسیله به برق وصل شده و چندین گجت نیاز به شارژ دارند. بسیاری از دستگاه ها دارای 2 شاخه مختلف هستند که باید تبدیل شوند و ابزارهای مختلف با پورت های USB معیوب بارگذاری می شوند. من شرایط دفترم را تنظیم می کنم، نوار برق Ldnio SC10610 خریدم. این محصول دارای USB C و 5 خروجی USB A و همچنین 10 سوکت جهانی است و واقعا می تواند نیازهای یک دسکتاپ جمع و جور را برطرف کند!

Ldnio SC10610 Electric Multiplayer

این مدل برق چند طرفه الدنیو به دلیل داشتن پورت های بسیار متنوع و خروجی های متعدد می تواند پاسخگوی نیاز کاربران پرمصرف باشد.

به عنوان مثال، خروجی USB C 18 واتی این چند راهه می تواند آیفون ها را به سرعت شارژ کند و نیازی به خرید شارژر اپل که تقریباً به همان قیمت است را از بین می برد. این پورت با فناوری PD 3.0 سازگار است.

علاوه بر این خروجی USB C، 5 پورت USB A دارید که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع Qualcomm 3 یا QC3 پشتیبانی می کند و توان خروجی آن 18 وات است. 4 پورت دیگر می توانند خروجی 2.4 آمپر را ارائه دهند.

بر اساس تجربه ما، تنها 1 دستگاه از همه پورت های USB می تواند سریع شارژ شود. خروجی این پورت ها را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

همچنین 10 پریز جهانی خواهید داشت. یعنی می توانید تا 10 پریز برق (اروپایی، آمریکایی، چینی و …) را مستقیماً به این خطوط متعدد متصل کنید و نیازی به تبدیل ندارید.

به این ترتیب به طور همزمان 16 پریز برق این منبع تغذیه چند منظوره ارائه شده است که در نوع خود جذاب است.

طول کابل معادل SC10610 2 متر بودن و دستگاه در جای خود دما 850 درجه سانتی گراد ضد شعله است. این مالتی پلکس را می توانید از لینک زیر خریداری کنید:

🔗 لینک خرید پاور Ldnio SC10610

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Aldenio SC10610 می توانید ویدیوی زیر را نیز تماشا کنید:

نظر شما در مورد این محصول Al Deno چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا