اخبار فناوری

مشکل HDR دوربین گلکسی S23 در آپدیت ماه آینده این سری برطرف خواهد شد

سری گلکسی اس 23 به دلیل عملکرد دوربینش مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، چندین مشکل را می توان با به روز رسانی نرم افزار برطرف کرد. سامسونگ اوایل این ماه a به روز رسانی جدید برای رسیدگی بیشتر به مشکلات نویز، فوکوس و ضبط ویدیو تحت شرایط خاص منتشر شد. با این حال، حتی این به روز رسانی تمام مشکلات عملکرد دوربین را حل نکرد. اکنون گزارش شده است که سامسونگ برخی از مشکلات باقی مانده دوربین سری گلکسی اس 23 به خصوص مشکل HDR را با آپدیت بعدی آنها در ماه آینده برطرف خواهد کرد.

مشکل دوربین گلکسی S23 HDR

بعلاوه جهان یخیمشکلات دوربین مرتبط با HDR که در Galaxy S23+، Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra یافت می‌شوند، با به‌روزرسانی بعدی برطرف خواهند شد. در حالی که شرکت کره‌ای به‌روزرسانی‌های ماهانه را برای گوشی‌های رده بالای خود منتشر می‌کند، ما انتظار داریم که این به‌روزرسانی در ماه آینده به عنوان بخشی از به‌روزرسانی امنیتی می 2023 منتشر شود.

موضوع HDR که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است باعث ایجاد یک جلوه عجیب هاله در اطراف اشیاء در یک تصویر می شود و در محیط های کم نور یا محیط های داخلی بیشتر قابل توجه است. به عنوان مثال در تصویر زیر یک الگوی رنگ روشن در اطراف لبه های گیاه و گل های آن مشاهده می کنید که غیرعادی به نظر می رسد. افکت هاله ای مشابه را می توان در اطراف ساختمان ها، درختان و اشیاء کم نور در گوشی های سری گلکسی اس 23، به ویژه لنز زوم پریسکوپیک گلکسی اس 23 اولترا مشاهده کرد.

مشکل دوربین گلکسی S23 HDR

مشکل دوربین گلکسی S23 HDR

امیدواریم با آپدیت امنیتی می 2023 که سامسونگ در هفته های اول ماه آینده منتشر خواهد کرد، این مشکل حل شود. با به‌روزرسانی آوریل 2023، سامسونگ سرعت برنامه و گالری دوربین، فوکوس خودکار هنگام فشار دادن دکمه شاتر، مشکلات وضوح در حالت Super Steady در شرایط کم نور، مشکل تشخیص چهره پس از تماس ویدیویی و مشکلات نوار را با وضوح 50 و 200 مگاپیکسل برطرف می‌کند. .

نظر شما در مورد مشکل HDR دوربین گلکسی S23 و انتشار آپدیت جدید برای رفع آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا