اخبار فناوری

مشکل تامین آیفون 14 پرو اپل حل شده است

مشکلی در تامین آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس از همان روزهای اول عرضه وجود داشت. در عین حال، به دلیل تقاضای زیاد و مشکلات تولید، زمان انتظار برای خرید آیفون 14 پرو یا پرو مکس معمولاً حدود 1 ماه بود. با بررسی های انجام شده مشخص شد که مشکل تامین آیفون 14 پرو اپل برطرف شده است.

مشکل تامین آیفون 14 پرو اپل

تحلیلگران جی پی مورگان فروش آیفون های سری 14 را در سطح جهان تخمین می زنند تا شکاف بین تقاضا و عرضه را بسنجند. طبق آخرین یادداشت منتشر شده توسط تحلیلگران، این نابرابری کاملاً از بین رفته است.

تلاش های چین برای مهار شیوع جدید کووید-19 ظرفیت تولید آیفون 14 پرو را کاهش داد و پیش از تعطیلات، اپل با کمبود 15 تا 20 میلیون دستگاهی مواجه شد. اما اکنون تعطیلات به پایان رسیده است و چین سیاست خود را تغییر داده است و به کارخانه ها اجازه می دهد با ظرفیت عادی بازگشایی شوند.

برای خرید اعضای مختلف خانواده آیفون 14 در هفته های مختلف - از زمان عرضه تا کنون، زمان صبر کنید

برای خرید اعضای مختلف خانواده آیفون 14 در هفته های مختلف – از زمان عرضه تا کنون، زمان صبر کنید

تاریخ عرضه جهانی سری آیفون 14 پرو اکنون کمتر از یک هفته باقی مانده است، که تحلیلگران جی پی مورگان آن را نشانه ای واضح از همگرایی عرضه و تقاضا برای اولین بار از زمان عرضه محصولات می دانند.

هر چهار مدل آیفون 14 مدت زمان آماده به کار کوتاهی دارند، به طور متوسط ​​حدود 4 روز. به عنوان مثال، در ایالات متحده، فروش حدود 5 روز یا بیشتر طول می کشد. در چین و اروپا، زمان انتظار حتی کوتاهتر است، حدود 3 روز. اکثر محصولات نیز برای تحویل در فروشگاه موجود هستند.

این خبر خوبی برای اپل است، اما این شرکت همچنان به شدت به امکانات در ژنگ ژو (به اصطلاح «آیفون سیتی») متکی است. این شهر در حال حاضر تنها محل تولید آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس است.

شرکای اپل در حال حاضر در حال تولید مدل پایه آیفون 14 در هند هستند. این شرکت قصد دارد تولید خود را در هند افزایش دهد. آیفون‌های ساخت هند در حال حاضر تنها 5 درصد از کل تولید را تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی شده تا سال 2025 به 25 درصد و تا سال 2027 به 50 درصد برسد.

آیا فکر می کنید مشکل برق آیفون 14 پرو به طور کامل برطرف شده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا