اخبار فناوری

مشکلات مربوط به ماژول دوربین ممکن است عرضه آیفون 13 را با مشکل مواجه کرده باشد

عوامل خاصی مانند کمبود کک جایی که قطع برق در چین، خط تولید بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه را تحت تأثیر منفی قرار داده است. با این حال ، در حال حاضر وضعیت بهتر شده است. اما گزارش های جدید نشان می دهد که هنوز موانعی برای تولید وجود دارد آیفون 13 قرارداد. این مسائل مربوط به تولید ماژول دوربین آیفون 13 است.

مشکلات تولید دوربین آیفون 13 ممکن است 5 تا 10 میلیون گوشی را تحت تاثیر قرار دهد

جی پی مورگان معتقد است که با توجه به وضعیت زنجیره تامین ، که به شدت بر اپل تأثیر گذاشته است ، این امر می تواند مانع از تولید آیفون 13 در سه ماهه چهارم 2021 شود. 19 و محدودیت شدید عرضه در چین.

JP Morgan ، تحلیلگر اشاره می کند که افزایش تولید آیفون 13 با سرعت کمتری نسبت به آیفون های قبلی اتفاق می افتد و مشکل اصلی این مسئله تولید ماژول دوربین آیفون 13 است. وجود Covid-19 و محدودیت های متعدد به کاهش تولید در ویتنام کمک کرده است. اما دلیل اصلی نگرانی اپل ، توقف تولید سنسور لرزش سنسور شیفت آیفون 13 است.این فناوری با حرکت دادن سنسور شیفت ، لرزش تصویر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال ، اخیراً وضعیت اپل به دلیل کاهش محدودیت ها و بهبود LG Innotek بهبود یافته است.

GizmoChina او معتقد است که اگر مشکلات کمبود برق در چین ادامه یابد ، مشکلات بیشتری در زمینه عرضه آیفون 13 ایجاد خواهد شد ، زیرا قطعات کوچکتر می توانند به طرز وحشتناکی تحت تأثیر قرار گیرند. با این حال ، اتاقهای بزرگتر در حال حاضر مشکلی ندارند و این خبر خوبی برای اپل است. تحلیلگران تخمین می زنند که 5 تا 10 میلیون از 143 میلیون گوشی برنامه ریزی شده تحت تأثیر این محدودیت ها قرار بگیرند. اما با وجود این ، اپل هنوز از نظر فروش در موقعیت خوبی قرار دارد.

مقررات جدید چین برخی از تامین کنندگان اپل را مجبور به توقف یا کاهش تولید کرده است

آیا فکر می کنید اپل قادر خواهد بود بر مشکلات تولید دوربین آیفون 13 غلبه کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا