اخبار فناوری

مشخصات Sony Xperia Ace IV به عنوان گوشی کامپکت بعدی این شرکت فاش شده است

به تازگی برخی از مشخصات نسل بعدی گوشی هوشمند کامپکت سونی با نام احتمالی Xperia Ace IV در شبکه های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه که در نهایت می تواند به عنوان Sony Xperia Ace IV ظاهر شود، ظاهراً یک ارتقاء بزرگ نسبت به به عنوان III که البته اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچی خود را حفظ کرده است.

ویژگی های Sony Xperia Ace IV

اولین جزئیات از یک گوشی هوشمند جمع و جور جدید که از سونی می آید در ماه سپتامبر و اکنون گزارش شد اطلاعات جدید این گوشی بر روی جانشین احتمالی Sony Xperia Ace III که یک دستگاه خاص بازار ژاپن است، منتشر شد. ظاهرا گوشی هوشمند کامپکت سونی اکسپریا 2023 که ظاهرا به تراشه نسل 1 اسنپدراگون 4 مجهز خواهد شد، با ابعاد کاملا جمع و جور معرفی خواهد شد. اینکه آیا این گوشی Sony Xperia Ace IV نامیده می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما همچنین شایعه شده است که این گوشی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، نسل بعدی Sony Xperia Compact با چیپست مدرنی عرضه می شود که انتظار می رود در پردازش گرافیکی 10 درصد و در عملکرد CPU 15 درصد بهتر از Snapdragon 480 مورد استفاده در Xperia Ace III باشد. آخرین فاش شده همچنین نشان می دهد که این تلفن جمع و جور دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی FHD+ است که از یک پنل OLED با نسبت تصویر 21:9 تشکیل شده است.

ویژگی های Sony Xperia Ace IV

ویژگی های Sony Xperia Ace IV

علاوه بر این، گوشی هوشمند کامپکت مورد انتظار Sony Xperia 2023 با پیکربندی پایه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که Xperia Ace IV از نظر حافظه و فضای ذخیره سازی (4 گیگابایت + 64 گیگابایت) نسبت به نسل سوم خود بهبود قابل توجهی یافته است، در حالی که ظرفیت باتری یکسان است. تلفن کامپکت سطح پایه برای سال 2023 از شارژ 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. این خبر خوبی برای طرفداران گوشی های هوشمند جمع و جور خواهد بود، اما مهم است که به یاد داشته باشید گوشی های جدید Sony Xperia تا چه حد می توانند گران باشند. حتی تلفن های سطح پایه.

نظر شما در مورد مشخصات Sony Xperia Ace IV چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا