اخبار فناوری

مشخصات OPPO Find N2 فاش شد: استفاده از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس

از زمان رونمایی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اولما شاهد استفاده از آن توسط بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند هستیم. ویوو، وان پلاس و حتی ریلمی دستگاه هایی را با چیپست مذکور عرضه کرده اند. با این حال اوپو یکی از شرکت هایی است که تراشه پرچمدار کوالکام را انتخاب نکرد. اما این رویه به زودی انجام خواهد شد. زیرا این شرکت در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو آینده خود است. اکنون برخی از مشخصات Oppo Find N2 به بیرون درز کرده است.

Oppo Find N2 احتمالا اواخر امسال معرفی خواهد شد

شایعه شده است که اوپو در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است. به لطف افشاگر معروف Digital Chat Station، اکنون برخی از مشخصات Oppo Find N2 را می دانیم. یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه استفاده از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو صفحه نمایش 7.1 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز (قابل تطبیق) را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. منبع ادعا می کند که Find N2 دارای یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی و یک پوشش چرمی در پشت خواهد بود. گوشی هوشمند تاشو بعدی اوپو به نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری ColorOS 13 مجهز خواهد شد.

Oppo Find N

بر اساس این گزارش گیزچیناحسگر اثر انگشت Oppo Find N2 در قاب کناری قرار دارد. گفته می شود این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تولید Find N2 آغاز شده است. این خبر مطمئنا طرفداران این گوشی هوشمند را خوشحال خواهد کرد. با این حال، ما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه دقیق این دستگاه نداریم. Find N2 باید در پایان سال 2022 (احتمالا در ماه دسامبر) معرفی شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، گوشی هوشمند بعدی اوپو قدرت پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دریافت خواهد کرد. اوپو واقعاً نیازی به استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در این دستگاه نخواهد داشت. از آنجایی که بسیاری از گوشی های هوشمند تاشو به همان چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز هستند. متاسفانه، ما هنوز نمی دانیم که آیا Oppo Find N2 در خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

نسخه اوپو رنو 8 پرو از خانواده دراگون معرفی شد

نظر شما در مورد Oppo Find N2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا