اخبار فناوری

مشخصات OnePlus 11 رقابت را در بازار تلفن های اندرویدی بیشتر می کند

وان پلاس یکی از تولیدکنندگان موفق گوشی های هوشمند است. این شرکت قصد دارد تا در نسل بعدی محصولات پرچمدار خود سنگ تمام بگذارد و رقیبی قدرتمند را به بازار معرفی کند. به همین دلیل، برخی معتقدند که مشخصات وان پلاس 11 رقابت را در بازار گوشی های اندرویدی بیشتر خواهد کرد. با مایفون مگ با

مشخصات OnePlus 11 رقابت را در بازار تلفن های اندرویدی بیشتر می کند

پرچمداران آتی OnePlus که زیرمجموعه گروه BBK است، اخیرا سوژه اخبار و شایعات بوده است. تاکنون اطلاعات کمی در مورد مشخصات گوشی های هوشمند نسل بعدی این شرکت فاش شده است، اما گمانه زنی ها با اطلاعات جدید به روز خواهند شد. ویژگی های این گوشی با انتشار اطلاعات جدید بحث ها و جنجال ها را شعله ور کرده است. به نظر می رسد وان پلاس 11 جدیدترین سخت افزار دنیای اندروید را دریافت خواهد کرد. به عبارت دیگر این دستگاه قدرتمندترین پردازنده موجود را خواهد داشت.

مشخصات OnePlus 11

OnePlus Ace Pro/10T

وان پلاس تایید کرده است که قدرتمندترین پردازنده کوالکام در پرچمداران جدید سری 11 خود قرار خواهد گرفت.از دیگر ویژگی های این دستگاه ها نیز برای دستگاه های مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیار جاه طلبانه است.جزئیات زیادی در مورد این دستگاه ارائه نکرده است. به گفته این شرکت، OnePlus 11 Pro گران‌ترین محصول OnePlus تا به امروز خواهد بود. ادعای این شرکت از آن جهت جالب است که تجهیزات این دستگاه همچنان در حال تولید است.

طبق شایعات اخیر، خانواده OnePlus 11 دارای بدنه سرامیکی با فریم فلزی خواهند بود. این ماده نه تنها حس بهتر و قدرتمندتری به دستگاه می دهد، بلکه دوام آن را نیز افزایش می دهد. مکس جامبور، کارشناس فنی، ادعا می کند که بدنه سرامیکی تنها در مدل OnePlus 11 Pro در دسترس خواهد بود.

استفاده از فضای ذخیره سازی فوق سریع UFS 4.0 نیز از دیگر موضوعات این دستگاه است. اطلاعات دیگر حاکی از آن است که هر دو دستگاه به طور همزمان دارای حافظه UFS 4.0 خواهند بود. در مقایسه با استاندارد UFS 3.1 که در حال حاضر در پرچمداران استفاده می شود، سرعت این فناوری حدود دو برابر بیشتر است. برای مقایسه، UFS 3.1 می تواند داده ها را با حداکثر سرعت 2000-2500 مگابایت بر ثانیه بخواند، در حالی که UFS 4.0 می تواند داده ها را با حداکثر سرعت 4200 مگابایت بر ثانیه بخواند.متوسط ​​سرعت نوشتن این حافظه از 1200 مگابایت بر ثانیه به 2800 مگابایت بر ثانیه

مشخصات OnePlus 11

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط GizChinaگوشی هوشمند OnePlus 11 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح QHD است. این دستگاه احتمالا با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری خواهد شد. سنسور اصلی دستگاه نیز 50 مگاپیکسلی است و دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی (با زوم 2 برابر) در پشت دستگاه موجود خواهد بود.

علاوه بر این، این پرچمدار دارای رابط کاربری OxygenOS 13 است که مبتنی بر اندروید 13 است و همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی خواهد بود. سری OnePlus 11 از نظر کیفیت بسیار قوی به نظر می رسد. سخت افزار و به نظر می رسد که ما شاهد رقابتی خواهیم بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا