اخبار فناوری

مشخصات کامل Xiaomi Civi 2 از جمله تراشه، دوربین و باتری فاش شد

شیائومی قصد دارد مدل جدیدی از گوشی هوشمند سری Civ خود را با این نام عرضه کند شیائومی CIVI 2 در تاریخ 5 اکتبر معرفی در ساعت 14:00 به وقت محلی در چین. کمتر از دو روز تا رونمایی رسمی باقی مانده است مشخصات کامل Xiaomi Civi 2 منتشر شده است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

مشخصات کامل Xiaomi Civi 2

این دستگاه مدل جدیدی از سری گوشی های هوشمند شیائومی CIVI است که سال گذشته به عنوان جدیدترین برند فرعی شیائومی معرفی شد که بازار جوانان به ویژه بانوان را هدف قرار داده است.

Xiaomi CIVI 2 به عنوان یک گوشی هوشمند مد گرا در 4 رنگ مشکی، صورتی، آبی و رنگ نقره ای انحصاری عرضه می شود. این رنگبندی دارای یک صفحه پشتی مات منحصر به فرد است که دارای یک الگوی ابریشمی مواج در پنل پشتی آن است که چشم رهگذران را به خود جلب می کند.

مشخصات کامل Xiaomi Civi 2

مشخصات کامل Xiaomi Civi 2

در جلو، شیائومی CIVI 2 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED خمیده با فرکانس 120 هرتز با حاشیه های نازک و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. اما مهم ترین ویژگی صفحه جلویی، سوراخ نمایش کپسولی آن است.

شیائومی CIVI 2 اولین گوشی هوشمند اندرویدی خواهد بود که دارای بریدگی کپسولی در مرکز پنل خود است که بسیار شبیه به طراحی آیفون 14 پرو اپل است. با این حال، شیائومی به جای قرار دادن ماژول Face ID، دوربین سلفی دوگانه با دو سنسور اصلی و فوق عریض 32 مگاپیکسلی را انتخاب کرده است.

در نهایت این دستگاه دارای بدنه ای نازک و سبک با ضخامت 7.23 میلی متر و وزن 171 گرم خواهد بود.

برای مشخصات داخلی، شیائومی CIVI 2 از جدیدترین تراشه میان رده کوالکام، اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده می کند. این گوشی همچنین دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی است.

تنظیمات دوربین پشتی شیائومی CIVI 2 می تواند رقیب پرچمداران باشد زیرا شیائومی رسماً اعلام کرده است که این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با OIS و دیافراگم f/1.8 است، همان سنسوری که در پرچمداران اندرویدی رقیب مانند Oppo Find X5 Pro و OnePlus 10 Pro وجود دارد. . را می توان یافت.

Xiaomi CIVI 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 در دسترس خواهد بود و بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 خارج از جعبه اجرا خواهد شد.

از دیگر ویژگی های شیائومی CIVI 2 می توان به دو بلندگوی استریو با گواهینامه Dolby Atmos، IR Blaster و اسلات دو سیم کارت روی دستگاه اشاره کرد.

نظر شما در مورد مشخصات داخلی و طراحی شیائومی CIVI 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا