اخبار فناوری

مشخصات کامل موتورولا Moto G13 و رندرهای جدید فاش شد

ماه گذشته تصاویری از موتورولا جی 13 منتشر شد. چندی پیش رنگ بندی، میزان حافظه داخلی و قیمت این گوشی هوشمند فاش شد. این دستگاه تاکنون چندین گواهینامه دریافت کرده است. یعنی زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. اکنون Sudanshu Ambhore مشخصات کامل و رندرهای جدید موتورولا Moto G13 را به اشتراک گذاشته است. در ادامه با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات کامل موتورولا Moto G13 فاش شد: تراشه مدیاتک و صفحه نمایش 90 هرتز

موتورولا در جدیدترین گوشی خود به دنبال شکافی است. همچنین یک قاب بزرگ در پایین صفحه نمایش Moto G13 وجود دارد. این دستگاه طراحی جعبه ای شکل دارد و ماژول موجود در قاب پشتی آن به شکل مربع طراحی شده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قاب قرار دارند. حسگر اثر انگشت نیز روی دکمه پاور قرار گرفته است. Motorola Moto G13 دارای استاندارد IP53 است. و در رنگ های خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

رندر Motorola Moto G13

موتورولا Moto G13 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. این صفحه نمایش نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. سه لنز در پشت این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. گفته می شود دوربین اصلی این دستگاه دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار آن قرار می گیرد (یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق صحنه). همچنین لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی می باشد.

مانند گیزموچینا این گوشی هوشمند از قدرت پردازشی خود از طریق تراشه استفاده می کند Mediatek Helio G85 اطلاعاتی که اخیراً درز کرده است به رم و فضای ذخیره سازی اشاره ای نمی کند. اما گزارش های قبلی ادعا می کردند که Motorola Moto G13 تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. احتمالاً این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا است. و همچنین از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی خواهد کرد.گفته شده است که گوشی بعدی موتورولا با نسخه سیزدهم اندروید در بخش نرم افزار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات موتورولا Moto G13 می توان به پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری صدا، Wi-Fi، بلوتوث و NFC اشاره کرد.

موتورولا Moto G200، Moto G71، Moto G51، Moto G41 و Moto G31 همه به طور رسمی معرفی شدند!

با دانستن اینکه اکنون برگه اطلاعات فنی موتورولا Moto G13 را می شناسید، نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا