اخبار فناوری

مشخصات و طراحی OnePlus Nord 3 فاش شد: شارژر 100 واتی و صفحه نمایش آمولد

وان پلاس به زودی از چندین ویژگی جدید رونمایی خواهد کرد. قرار است وان پلاس 11 در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) ارائه می شود. در همین روز شاهد رونمایی از OnePlus Ace 2/11R در چین خواهیم بود. با این حال، اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که طراحی و مشخصات OnePlus Nord 3 را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند با نام رمز «Larry» در دست توسعه است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات این گوشی میان رده صحبت کنیم.

OnePlus Nord 3 از تراشه MediaTek Dimension 8200 استفاده خواهد کرد

Whistleblower معروف Digital Chat Station طراحی و مشخصات OnePlus Nord 3 را در پستی در Weibo به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند از طراحی تخت بهره خواهد برد. این نوع طراحی اخیرا در بین میان رده ها بسیار محبوب شده است. طراحی “تخت” به این معنی است که این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی صاف، صفحه نمایش بدون لبه های منحنی خواهد بود. شکل دایره ای قاب پشتی OnePlus Nord 3 در ماژول دوربین دیده می شود. ماژول بالایی یک سنسور دارد، اما ماژول پایینی دارای دو لنز دوربین است. دو فلاش LED نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

طراحی اولیه OnePlus Nord 3

به نظر می رسد صفحه نمایش OnePlus Nord 3 دارای حاشیه های حداقل و یکنواخت باشد. تصویر منتشر شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای کلید آلارم فیزیکی خواهد بود. این مشکل عجیب به نظر می رسد، زیرا وان پلاس در گذشته اعلام کرده بود که این ویژگی تنها برای گوشی های رده بالا و پریمیوم در دسترس خواهد بود. گفته می شود که Nord 3 یک صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 1.5K ارائه می دهد. اگر این گزارش درست باشد، OnePlus Nord 3 بالاترین وضوح صفحه نمایش را در سری Nord خواهد داشت.

OnePlus Nord 2 5G

ما انتظار داریم یک تراشه 8 هسته ای داشته باشیم سایز 8200 قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می کند. این تراشه با فناوری 4 نانومتری از TSMC تولید شده است. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 در این تراشه قرار گرفته است. ابعاد 8200 به خوبی کار می کند. و تراشه ای مناسب برای میان رده های رده بالا محسوب می شود. اما عملکرد این تراشه در حد یک پرچمدار نیست.

هنوز جزئیات دوربین سه گانه این گوشی هوشمند مشخص نیست. با این حال، وب سایت گیزموچینا می‌گوید که می‌توانیم انتظار یک سنسور 64 مگاپیکسلی Omnivision یا یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 را برای دوربین اصلی داشته باشیم. احتمالا این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد داشت.

OnePlus Nord 3 احتمالاً از یک شارژر فوق سریع 100 واتی پشتیبانی می کند

ظرفیت باتری دقیق این دستگاه هنوز مشخص نیست. اما OnePlus Nord 3 از باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. نکته جالب این است که این دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.OnePlus Nord 3 اولین گوشی هوشمند سری Nord است که از شارژ سریع سه رقمی پشتیبانی می کند. این قابلیت شارژ سریع قبلا فقط برای گوشی های هوشمند رده بالا در دسترس بود. این گوشی هوشمند به نسخه سیزدهم اندروید مجهز خواهد شد. و دارای رابط کاربری OxygenOS 13 در نسخه Global و ColorOS 13 UI در نسخه چینی است.

تاریخ معرفی OnePlus 11R رسما مشخص شد: 18 فوریه 1401

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر شما چه قیمتی برای OnePlus Nord 3 مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا