اخبار فناوری

مشخصات و رندرهای Redmi A1+ فاش شد

نه چندان دور، گوشی هوشمند Redmi A1 در هند معرفی شد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال توسعه یک گوشی هوشمند دیگر از سری A است.این دستگاه اخیراً در سایت های مختلف صدور گواهینامه مشاهده شده است. امروز رندرها و برخی از مشخصات Redmi A1+ فاش شده است.

رندرهای Redmi A1+ طراحی این دستگاه را آشکار می کند

گزارش جدید Appuals مشخصات اصلی و همچنین رندرهای Redmi A1+ را فاش کرده است. این گوشی هوشمند از طراحی و ویژگی های مشابه نسل قبل برخوردار است. تغییرات در Redmi A1 Plus اندک بوده است. به عنوان مثال، نسخه پلاس با سنسور اثرانگشت عقب عرضه خواهد شد که در A1 وجود نداشت. رندرها نشان می دهد که دو لنز دوربین در پشت Redmi A1 Plus قرار خواهند گرفت. صفحه نمایش دارای حاشیه های زیادی است و دوربین سلفی در داخل یک بریدگی مورب قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده می دانیم که این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی روشن، سبز روشن و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Redmi A1 Plus

درست مثل وب سایت گیزموچینا در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است که Redmi A1 Plus از صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح +HD استفاده خواهد کرد. گفته می شود این نمایشگر دارای نسبت تصویر 20:9 و حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 400 نیت است. تراشه هلیو A22 مدیاتک به همراه 2 گیگابایت رم LPDD4X و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی، قدرت پردازشی این دستگاه را تامین خواهد کرد. همانطور که گفته شد سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند در قاب پشتی قرار گرفته است. و سیستم عامل دوازدهمین نسخه اندروید خواهد بود.

Redmi A1 با تراشه مدیاتک A22، صفحه نمایش HD+ و قیمت 80 دلار ارائه شد.

هر دو لنز دوربین در پشت Redmi A1 Plus قرار خواهند گرفت. گفته می شود سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. احتمالاً باتری گوشی مقرون به صرفه آینده Redmi دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژر 10 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه میکرو USB، دو سیم کارت نانو، کارت حافظه اختصاصی microSD، VoWiFi، وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5 اشاره کرد.

نظر شما در مورد Redmi A1 Plus چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا