اخبار فناوری

مشخصات سری آنر 80 فاش شد: استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در نسخه پرو پلاس

هفته گذشته شاهد افشای اطلاعاتی از Honor 80 Pro Plus بودیم. اکنون، Whistleblower معروف Digital Chat Station مشخصات سایر اعضای سری Honor 80 (نسخه استاندارد و پرو) را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ بیایید نگاهی به مشخصات گوشی های هوشمند آینده آنر بیندازیم.

رزولوشن دوربین اصلی تمامی اعضای سری Honor 80 نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است

بااینکه آنر 70 تراشه اسنپدراگون 778G+ مزایای. اما آنر ترجیح داد در نسل بعدی این گوشی هوشمند از چیپست جدیدی استفاده کند Mediatek 1080 go Digital Chat Station همچنین ادعا می کند که Honor 80 Pro به تراشه Snapdragon 778G مجهز خواهد شد. اگرچه این دو عضو از سری Honor 80 در سطح پردازنده قدرت چندانی ندارند. اما به نظر می رسد Honor قصد دارد از طریق بخش دوربین توجه برخی از کاربران را به خود جلب کند.

آنر 70

اگر یادتان باشد آنر 70 و آنر 70 پرو آنها یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی داشتند. اما اکنون ادعا شده است که رزولوشن دوربین اصلی نسخه استاندارد جانشین این گوشی هوشمند به 64 مگاپیکسل و وضوح دوربین اصلی نسخه پرو به 108 مگاپیکسل افزایش می یابد. اگر از گوشی هوشمند خود انتظار قدرت پردازش زیادی دارید، آنر 80 و 80 پرو احتمالا دستگاهی برای شما نخواهند بود. اما آنر تصمیم گرفته است در نسخه پرو پلاس از هیچ تلاشی دریغ نکند. این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی خود به یک تراشه پرچمدار مجهز خواهد شد. Honor 80 Pro Plus قدرت پردازش خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول نسخه قبلی این دستگاه را در اختیار چیپست قرار خواهد داد Mediatek Dimension 9000 مجهز بود

سایت اینترنتی GSM Arena در آخرین گزارش خود اشاره کرده است که Honor 80 Pro Plus دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع 100 واتی خواهد بود. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED خواهد بود. انتظار داریم نسخه گران قیمت آنر 80 پرو پلاس با 12 گیگابایت رم عرضه شود.

Honor 70 Pro و Honor 70 Pro Plus به ترتیب با تراشه های Dimension 8000 و 9000 معرفی شدند.

با توجه به مشخصات لو رفته از سری آنر 80، نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا