اخبار فناوری

مشخصات سامسونگ گلکسی A03 با گواهی FCC مشخص شد

مشخصات اصلی Samsung Galaxy A03 قبل از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شد. ماه گذشته ، غول فناوری کره جنوبی ، کهکشان a03 بی حجاب. در حال حاضر ، اطلاعات و گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی نسخه مقرون به صرفه تری از Galaxy A03 است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A03 به همراه نمرات GeekBench فاش شد

Galaxy A03 به تازگی تاییدیه FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) را دریافت کرده است. رتبه بندی این تلفن هوشمند در GeekBench نیز اخیراً منتشر شده است. همه اینها نشان از رونمایی قریب الوقوع این گوشی دارد. یک تلفن سامسونگ با شماره مدل SM-A032M در وب سایت FCC در ایالات متحده ظاهر شد. نسخه دیگری با شماره مدل SM-A032F نیز در وب سایت Geek Bench مشاهده شد. این شماره مدل ها به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک با نام Galaxy A03 معرفی خواهند شد.

طبق گواهینامه FCC ایالات متحده ، Galaxy A03 دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. معیار Geekbench همچنین نشان می دهد که این گوشی از تراشه Unisoc استفاده می کند. ظرفیت RAM این دستگاه احتمالاً تنها 2 گیگابایت است. سامسونگ این ادعاها را نه تایید کرده و نه رد کرده است. در واقع ، این شرکت همچنان در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی جدید با نام Galaxy A03 است. این تلفن مقرون به صرفه جایگزین نسل قبلی خود می شود Galaxy A02 خواهد بود.

نتایج GeekBench برای Samsung Galaxy A03

بر اساس این گزارش گیز چینمتأسفانه ، گواهینامه FCC برای این تلفن هیچ اشاره ای به پشتیبانی از 5G نکرده است. در نتیجه ، ما نباید انتظار پشتیبانی از شبکه 5G را از این تلفن مقرون به صرفه داشته باشیم. علاوه بر این ، گواهینامه FCC نشان می دهد که این تلفن دارای شماره مدل SM-A032M است. اما در لیست Geekbench ، این تلفن دارای شماره مدل SM-A032F است. در نتیجه ، سامسونگ ممکن است چندین نسخه مختلف از Galaxy A03 را عرضه کند.

برخی از مشخصات احتمالی Samsung Galaxy A03 توسط معیار GeekBench تأیید شده است. Geek Bench تأیید می کند که این تلفن هوشمند از چیپست Unisoc SC9836A با 2 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. البته احتمالاً یک مدل 3 گیگابایتی وجود خواهد داشت که پس از مدل 2 گیگابایتی رونمایی می شود.انتظار می رود این رده پایین رده سامسونگ با اندروید 11 با OneUI 3.1 Core عرضه شود. متأسفانه جزئیات صفحه نمایش و دوربین این گوشی هنوز مشخص نیست.

سامسونگ ماه گذشته از تلفن هوشمند مقرون به صرفه دیگری به نام Galaxy A03s رونمایی کرد. نسخه 3 گیگابایتی این گوشی با 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 155 دلار عرضه می شود. مدل 4 گیگابایتی 168 دلار قیمت دارد. Galaxy E03 به احتمال زیاد در همان محدوده قیمت در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر قبل از رونمایی رسمی از این گوشی منتشر خواهد شد.

بر اساس مشخصات منتشر شده از Samsung Galaxy A03 ، نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا