اخبار فناوری

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 7 و تبلت پیکسل فاش شد

Google معمولاً محصولات سخت افزاری جدید را در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود به نمایش نمی گذارد. با این حال، امسال با تجدید ساختار غول جستجو همراه بود. در رویداد اصلی I/O امسال، گوگل پیکسل 6a و Pixel Buds Pro ارائه شده و مروری اولیه بر پیکسل 7، ساعت پیکسل و تبلت پیکسل ویژگی ها در حالی که گوگل در آن زمان چیز زیادی در مورد دستگاه های آینده خود فاش نکرد، اخیراً در یک افشای جدید، مشخصات دوربین سری پیکسل 7 و تبلت پیکسل فاش شده است.

مشخصات دوربین تبلت گوگل پیکسل 7 و پیکسل

توسعه دهنده کوبا وویچیچوفسکی او اخیراً هنگام بررسی سخت‌افزار دوربین اندروید 13 بتا 4 GS101 (HAL) مشخصات سخت‌افزاری دوربین پیکسل 7، پیکسل 7 پرو و ​​تبلت پیکسل را مشاهده کرد. اگرچه گوگل نام سنسورها را در کد مخفی کرد، اما Wojciechowski توانست با سنسور مطابقت داشته باشد. شناسه های موجود در کد به سخت افزار دوربین واقعی با استفاده از منابع مختلف.

در نتیجه، اکنون می دانیم که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، مانند سری پیکسل 6، دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی Sony IMX381 آنها خواهند بود. هر دو گوشی هم دارند سنسور 11 مگاپیکسلی ISOCELL 3J1 سامسونگ در جلو، فوکوس خودکار Dual Pixel قرار دارد.

مشخصات دوربین تبلت گوگل پیکسل 7 و پیکسل

مشخصات دوربین تبلت گوگل پیکسل 7 و پیکسل

علاوه بر این، Wojciechowski فاش می‌کند که پیکسل 7 پرو از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی در لنز پریسکوپ Pixel 6 Pro استفاده خواهد کرد. سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی ISOCELL GM1 سامسونگ استفاده می کند. در حالی که این تغییر عجیب به نظر می رسد، Wojciechowski حدس می زند که گوگل ممکن است سنسور ISOCELL GM1 سامسونگ را به جای Sony IMX586 انتخاب کرده باشد، زیرا “پردازش تصویر حسگر بین تولید کنندگان بسیار متفاوت است و در صورت ترکیب می تواند نتایج مطلوب تری ایجاد کند.”

در کنار سری پیکسل 7، Wojciechowski تنظیمات سخت افزاری دوربین را برای تبلت Pixel آینده نیز پیش نمایش کرد. با توجه به کد منبع، این تبلت دارای دو سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 خواهد بود. جالب اینجاست که دوربین سلفی پیکسل 6 از همین سنسور استفاده می کند.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین Google Pixel 7 و Pixel Tablet چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا