اخبار فناوری

مشخصات تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو فاش شد

شیائومی در بسیاری از زمینه ها شناخته شده است، اما در بازار تبلت ها چندان نامی نیست. اما این برند پرتلاش چینی برای تقویت حضور خود در این بازار گام برداشته است. بعد از سریال تبلت شیائومی 5 اکنون زمان عرضه سری شیائومی پد 6 است، مشخصات تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو به بیرون درز کرده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مشخصات احتمالی تبلت شیائومی پد 6

دو تبلت شیائومی، Pad 5 و Pad 5 Pro، مجموعه تبلت های شیائومی را در سال 2021 مجدداً راه اندازی کردند. از آن زمان، ما Pad 5 Pro 12.4 و Redmi Pad را در سال 2022 مشاهده کرده ایم و به نظر می رسد تبلت های جدید شیائومی در راه هستند. 2023. این تبلت ها تحت بنر شیائومی پد 6 عرضه خواهند شد.

هر دو مدل شیائومی پد 6 دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل و نرخ رفرش 120 یا 144 هرتز خواهند بود.این پنل ها از استانداردهای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی خواهند کرد.

شیائومی پد 6 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده می کند در حالی که انتظار می رود پد 6 پرو از نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. انتخاب چنین تراشه هایی برای این 2 تبلت درست به نظر می رسد و می تواند تبلتی مقرون به صرفه با عملکرد صحیح و تبلت پرچمدار اقتصادی را تداعی کند.

همچنین انتظار می رود هر دو تبلت دارای اسکنر اثر انگشت و شارژ سریع 67 واتی باشند.

ما هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان انتشار یا سایر مشخصات نداریم. نظر شما چیه؟ آیا این تبلت های جدید شیائومی برای سال 2023 می توانند در بازار موفق شوند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا