اخبار فناوری

مشخصات، قیمت و رنگ‌بندی Poco F4 GT فاش شد

چند لحظه پیش تاریخ رونمایی پوکو F4 GT شیائومی معرفی شد این گوشی هوشمند 6 مه 1401 در هند معرفی خواهد شد. بسیاری از مشخصات این گوشی لو رفته و موفق به دریافت گواهینامه های متعددی شده است. اکنون می خواهیم نگاهی به مشخصات فاش شده، رنگ بندی و قیمت Poco F4 GT بیندازیم.

Poco F4 GT دارای تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 خواهد بود

قبل از شروع، لازم به ذکر است که Poco F4 GT در واقع نسخه تغییر نام یافته بازی Redmi K50 است. بنابراین منتظر گوشی هوشمند آینده پوکو با مشخصات مشابه باشید بازی K50 داشتن. POCO F4 GT دارای شماره مدل 21121210G است. از آنجایی که این گوشی یک محصول گیمینگ است، دارای الگوهای گرافیکی خاصی در قاب پشتی است. گفته می شود این گوشی هوشمند همانند K50 Gaming دارای قاب پشتی شیشه ای و شاسی فلزی خواهد بود.

Redmi K50 Gaming Edition

Poco F4 GT با نمایشگر 6.67 اینچی OLED در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است.انتظار می رود این پنل از استاندارد HDR10+ و فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کند. سه لنز دوربین در قاب پشتی Poco X4 GT قرار خواهند گرفت. وب سایت GizmoChina وی مدعی است که طراحی ماژول دوربین این دستگاه مشابه حرف X خواهد بود.دوربین اصلی احتمالا دارای سنسور سونی IMX 686 خواهد بود و دو دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهند گرفت. در قاب پشتی این گوشی هوشمند گیمینگ دوربین سلفی نیز به سنسور 20 مگاپیکسلی IMX 596 مجهز شده است و احتمالاً دارای ویژگی هایی مانند هوش مصنوعی و زیباسازی چهره خواهد بود.

بازی Redmi K50

یکی از مهم ترین ویژگی های POCO F4 GT سخت افزار آن خواهد بود. این گوشی هوشمند اخیرا در Geekbench مشاهده شد و همانطور که انتظار می رفت در تست چند هسته ای امتیاز 3555 و در تست تک هسته ای 1235 را کسب کرد. تمام این نکات به لطف تراشه قدرتمند است اسنپدراگون 8 نسل 1 بدست آمدند. نسل 8 اسنپدراگون قدرتمندترین تراشه کوالکام است که دارای هشت هسته است و بر اساس فناوری ساخت 4 نانومتری ساخته شده است. چهار هسته کم مصرف با فرکانس 1.79 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.60 گیگاهرتز و یک هسته فوق العاده قدرتمند با فرکانس 3.0 گیگاهرتز.

بازی Redmi Ki 50

گران ترین نسخه Poco F4 GT به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد شد. حافظه داخلی باید UFS 3.1 و رم مورد استفاده LPDDR5 باشد. این دستگاه همچنین مجهز به یک کولر به مساحت 4860 میلی متر می باشد. همچنین ماشه هایی روی قاب تعبیه شده است که برای گیمرها بسیار مفید خواهد بود. انرژی مورد نیاز از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. انتظار می رود Poco F4 GT از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند و باتری را در کمتر از 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند. از ویژگی های ارتباطی این گوشی می توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از دو سیم کارت 5G اشاره کرد. Poco F4 GT با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد.البته باید اشاره کنیم که طبق معمول با MIUI For POCO UI مواجه خواهیم شد.

عرضه رسمی Redmi K50 Gaming Edition با اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ 120 وات

قیمت پوکو F4 GT چقدر خواهد بود؟

قیمت پوکو F4 GT هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. اما با توجه به اینکه نسخه پایه Redmi K50 Gaming حدود 3299 یوان (515 دلار) است. انتظار داریم قیمت این دستگاه در بازار هند بالاتر از 525 دلار نباش. گفته می شود گوشی هوشمند آینده Poco است رنگ های مشکی، آبی و نقره ای ارائه شده است. این گوشی هوشمند ممکن است نسخه AMG (جوینت ونچر با مرسدس بنز) نیز داشته باشد. اما بعید است که این نسخه در هند عرضه شود.

با توجه به ویژگی های فاش شده Poco F4 GT، نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا