اخبار فناوری

مدیر عامل شیائومی معتقد است MIUI مبتنی بر اندروید 12 مشکلات زیادی دارد

دیروز در حرکتی عجیب اندروید 12 به طور رسمی در AOSP بارگذاری شد بدون اینکه در دستگاه های واجد شرایط Google Pixel منتشر شود. گوگل سنت شکنی کرده است ، زیرا هر سال آخرین نسخه اندروید ابتدا برای تلفن های هوشمند Pixel منتشر می شود و سپس منابع آن در AOSP بارگذاری می شود. به همین دلیل ، شیائومی احتمالاً گوگل را در سرعت انتشار اندروید 12. شکست می دهد. شیائومی اخیراً MIUI مبتنی بر اندروید 12 را برای پایدار منتشر کرد. Mi 11i و اواسط 11 عرضه کرده است. البته این به روز رسانی برای همه کاربران در دسترس نیست و تعدادی از آزمایش کنندگان خاص آن را دریافت کرده اند.

شیائومی می گوید MIUI مبتنی بر Android 12 باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه شما می شود!

به گزارش IT Home ، این شرکت نیز آن را اعلام کرد شیائومی Mi 11 Ultra ، شیائومی می 11 پرو ، شیائومی می 11 ، ردمی K40 Pro و Redmi K40 Pro + آنها جزو اولین دستگاه هایی هستند که اندروید 12 را دریافت می کنند. آزمایش MIUI مبتنی بر اندروید 12 قبلاً در دستگاه های ذکر شده آغاز شده است.

بر اساس این گزارش GizmoChina، وانگ هوآ ، مدیر کل روابط عمومی شیائومی ، امروز با انتشار مقاله ای در Weibo ، به کاربران یادآوری کرد که اندروید 12 به تازگی منتشر شده است ، بنابراین ممکن است هنوز اشکالات زیادی وجود داشته باشد. او گفت: “گوگل و شیائومی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و به کاربران توصیه می شود قبل از فرایند ارتقا از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.”

تصویری از رابط کاربری MIUI مبتنی بر Android 12

این مقاله با یادداشت های رسمی شیائومی در مورد به روز رسانی اندروید 12 برای Xiaomi Mi 11i و Mi 11 همراه است ، که به کاربران در مورد گرم شدن بیش از حد و سایر مشکلات عملکرد پس از ارتقاء به اندروید 12 هشدار می دهد. این یادداشت ها همچنین اشاره می کند که ممکن است مدتی طول بکشد دستگاه خود را با نسخه جدید سازگار کنید. علاوه بر این ، ممکن است برخی از برنامه ها هنوز با اندروید 12 سازگار نباشند و ممکن است در اجرای آنها با مشکل مواجه شویم. بنابراین اگر این موارد برای شما مهم است ، توصیه نمی کنیم که به روزرسانی آزمایشی اندروید 12 را انجام دهید. توجه داشته باشید که ممکن است این به روز رسانی برای بارگیری و نصب توسط Updater در دسترس نباشد ، زیرا این به روز رسانی بخشی از برنامه آزمایشی شیائومی است.

نسخه پایدار اندروید پ به طور رسمی توسط گوگل رونمایی شد

آیا فکر می کنید شیائومی می تواند تمام اشکالات و مشکلات MIUI مبتنی بر Android 12 را به درستی برطرف کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا