اخبار فناوری

مدیرعامل سامسونگ معرفی دو مدل گلکسی اولترا را در رویداد Unpacked تایید کرد.

فقط حدود دو هفته مانده است 2023 جعبه گشایی شد ما با سامسونگ فاصله داریم. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری، TM Roh مدیرعامل سامسونگ موبایل اخیرا تایید کرد که دو مدل گلکسی اولترا در رویداد آینده رونمایی خواهند شد. وی به مدل دقیق این دستگاه ها اشاره ای نکرد، اما طبق انتظارات، تقریبا مطمئن هستیم که این مدل ها گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی تب اس 9 اولترا خواهند بود.

معرفی دو مدل گلکسی اولترا سامسونگ

امروز، رئیس MX سامسونگ، دکتر TM Roh، یک پست وبلاگی در این مورد منتشر کرد ناحیه مطبوعاتی این شرکت منتشر کرد این مقاله بیشتر در مورد نوآوری موبایل، معنای برند Ultra برای خط Galaxy و چیزهای دیگری که انتظار دارید در وبلاگی مانند این که قبل از یک رویداد بزرگ منتشر می شود ببینید، می گوید.

با این حال، در میان تمام صحبت های تجاری در این وبلاگ، Roh به نکته جالبی نیز اشاره می کند. Roh در پایان وبلاگ بیان می کند که سامسونگ دو دستگاه از سری Ultra این شرکت را معرفی خواهد کرد:

Galaxy Future همه چیز در مورد دوربین، عملکرد و ثبات است. به همین دلیل است که سیستم دوربین برتر ما هوشمندتر است، عملکرد ما بهتر است، و اتصال ما بدون تاخیر است. کهکشان آینده ما عملکرد و کیفیت را دوباره تعریف می کند. از این طریق اعتماد شما را جلب می کنیم.»

معرفی دو مدل گلکسی اولترا سامسونگ

معرفی دو مدل گلکسی اولترا سامسونگ

اما این دو دستگاه که مدیرعامل سامسونگ موبایل به آن اشاره کرده چیست؟ متاسفانه وی نام این مدل ها را مشخص نکرد. او در داخل وبلاگ توضیح می دهد که چگونه تجربه Note از زمان S20 با Ultra ادغام شده است. پیش از این انتظار می رفت سری گلکسی اس 23 در این مراسم رونمایی شود. بنابراین، یکی از دستگاه ها قطعا Galaxy S23 Ultra خواهد بود.

کمی پایین تر، Roh در مورد Galaxy Tab S8 Ultra صحبت می کند. دستگاه دوم ممکن است Galaxy Tab S9 Ultra باشد.

نظر شما درباره اشاره مدیرعامل سامسونگ موبایل به معرفی دو مدل آینده گلکسی اولترا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا