اخبار فناوری

مدل جدید آیپد مینی احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد

جدیدترین عضو خانواده iPad Mini بیش از 2 سال پیش منتشر شد. آیپد مینی 2021 با سخت افزار جدید و طراحی جدید ارائه شده است و با توجه به کندی دوره به روز رسانی این خانواده، انتظار عضو جدیدی نداریم. حتی ماه گذشته گزارشی در مورد تعویض آیپد مینی ما آیپد تاشو را تا سال 2025 از اپل دریافت کردیم. البته اخیرا شنیده شده که مدل جدید آیپد مینی احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد.

احتمال عرضه مدل جدید آیپد مینی تا سال آینده

اپل برنامه‌های جسورانه‌ای برای سری آی‌پد دارد، اما این برنامه‌ها تا سال ۲۰۲۴ محقق نمی‌شوند. به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، این برند قصد دارد سری جدیدی از آی‌پدها را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

بنابراین سال 2023 برای علاقه مندان به iPad سال خسته کننده ای خواهد بود، اما حداقل می توانند مطمئن باشند که سال آینده بسیار بهتر خواهد بود. علاوه بر اولین محصول تاشو اپل که احتمالا یکی است آی پد تاشو این شرکت همچنین قصد دارد آپدیت جدیدی را برای آیپد مینی منتشر کند.

آیپد مینی 2021

آیپد مینی 2021

به گفته این تحلیلگر، اپل یک آیپد مینی جدید را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. تولید انبوه تبلت جدید در سه ماهه اول سال 2024 آغاز خواهد شد و عرضه آن ممکن است اواخر همان سال انجام شود.

همان تحلیلگر قبلاً انتظار داشت که تولید انبوه یک آیپد مینی به روز شده در اواخر سال 2023 یا نیمه اول سال 2024 آغاز شود. با جزئیات جدید، به نظر می رسد او دیگر به پیش بینی قبلی اعتقاد ندارد. شاید چیزی در کوپرتینو تغییر کرده باشد و جای تعجب نیست. اپل به دلایل مختلف با محدودیت هایی در بخش تولید خود دست و پنجه نرم می کند. بنابراین تاخیرها تعجب آور نیستند.

iPad mini جدید در سال 2024 با تراشه Apple A16؟

او همچنین بیان می کند که به روز رسانی اصلی برای بخش سخت افزار است. طبیعی به نظر می رسد زیرا طراحی iPad mini اخیراً به روز شده است. آیپد مینی جدید با یک پردازنده جدید عرضه خواهد شد و این نقطه فروش اصلی آن خواهد بود.

به همین دلیل، نباید انتظار ارتقای بزرگی در سایر جنبه های تبلت داشته باشیم. برای مقایسه، آیپد مینی قبلی، پردازنده A15 اپل است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که iPad mini 2024 حداقل تراشه A16 اپل را به همراه داشته باشد. شایان ذکر است که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ممکن است در اوایل سال 1402 با همان تراشه عرضه شوند.

iPad mini 2021 همچنین دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی، پورت USB Type-C، دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثر انگشت Touch ID و 5G در سیم کارت نسخه است. انتظار تغییرات بزرگی نداریم و ممکن است این مشخصات در مدل جدید باقی بماند.

با این حال، یک افشاگر کره ای به امکان استفاده از فناوری صفحه نمایش ProMotion اشاره می کند. این پنل ها از نرخ به روز رسانی تا 120 هرتز پشتیبانی می کنند.راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایش، معتقد است که اپل در حال کار بر روی آیپد مینی 7 شرق با این حال، او می‌گوید که بعید است این تبلت از فناوری ProMotion برخوردار باشد.

هنوز یک سال کامل تا عرضه آیپد مینی جدید باقی مانده است. بنابراین ما با این گزارش ها به عنوان شایعه برخورد خواهیم کرد که در معرض تغییر هستند. جالب اینجاست که سال گذشته شایعاتی در مورد پایان یافتن سری آیپد مینی منتشر شد. شایعه شده بود که آیفون تاشو بعدی جایگزین سری مینی خواهد شد. با این حال، Kuo گفت که اینطور نیست و اکنون جزئیات جدید تأیید می کند که سری iPad mini به جایی نمی رسد.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر آیپد مینی 7 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا