اخبار فناوری

محدود کردن آن یکی از الزامات اصلی برخی از سازمان های امنیتی ایالات متحده است!

او در حال حاضر در صنایع مختلف از جمله تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ، ابزارهای پوشیدنی و غیره مشغول فعالیت های مختلف است. اما آزادی Honor در کار با مارک های مختلف نگرانی برخی از سازمان های امنیتی ایالات متحده است. به همین ترتیب ، آنها به دنبال محدود کردن آن هستند.

آیا در نهایت این افتخار محدود می شود؟

حدود دو ماه پیش بودیم امکان تحریم ما به دلیل پیگیری 24 نماینده مجلس نمایندگان آمریکا صحبت کردیم.

14 قانونگذار آمریکایی خواستار تحریم شدند آیا محدودیتی وجود دارد؟

اکنون گسمارنا واشنگتن پست مدعی است گزارشی در این مورد منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، برخی از نهادهای امنیتی در ایالات متحده به دنبال قرار دادن نام تجاری Honor در لیست سیاه صادرات آمریکا هستند! اعضای وزارت انرژی آمریکا و پنتاگون اخیراً این درخواست را مطرح کرده اند. آنها می خواهند یک تجارت جدید را در لیست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دهند.

اگر از پیامدهای بودن در این لیست برای یک نام تجاری اطلاع ندارید ، باید گفت که اگر شرکتی در لیست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار گیرد ، به معنای ممنوعیت تجارت بین آن برند و شرکت های آمریکایی است. اما اگر نام تجاری مجوز دریافت کند ، این همکاری بدون محدودیت است. با این حال ، وزارت امور خارجه و بازرگانی با این اقدام مخالفت کردند.

اکنون ، آژانس های امنیتی ایالات متحده در مورد محدود کردن آن بحث می کنند. کارکنان این آژانس ها تصمیم می گیرند که آیا Honor یک تهدید امنیتی است. در همین حال ، یک نماینده ارشد جمهوری خواه در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت که نگرانی های مشابه برای هواوی باید برطرف شود. زیرا این شرکت در واقع یک شرکت دولتی است. با این حال ، واشنگتن پست اشاره می کند که این یک علامت تجاری متعلق به Zhixin New Information Technology است. این شرکت توسط دو سرمایه گذار تحت حمایت چین تاسیس شد. در نتیجه ، Zhixin متعلق به دولت شهرداری شنژن است.

مخالفان محدودیت استدلال های خود را دارند. آنها می گویند ربطی به تجهیزات و مواد هسته ای ندارد. در مقابل ، گوشی های Honor در ایالات متحده فروخته نمی شوند. بنابراین ، ممنوعیت تجارت با آن بی دلیل نیست که به جای آسیب رساندن به اقتصاد چین ، به بیشتر اقتصاد ایالات متحده آسیب برساند!

اما استدلال های دیگری نیز وجود دارد. برخی از افراد در این زمینه می گویند باید در لیست سیاه قرار گیرد. دلیل آن متعلق به هواوی است! در پاسخ ، بیان شد که محدودیت Honor هیچ توجیه منطقی ندارد اگر ثابت کند هیچ رابطه تجاری بین Huawei و Honor وجود ندارد. توجه داشته باشید که Honor هنوز پاسخی به این مشکل نداده است.

نظر شما در مورد احتمال تحریم چیست؟ آیا فکر می کنید این امر مستلزم تحریم است؟ نظر شما در مورد این آمریکایی ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا