اخبار فناوری

مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید سری Galaxy A سامسونگ مشاهده شد

سامسونگ به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی های هوشمند، محصولات میان رده متنوعی را عرضه می کند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سری A اشاره کرد که اخیراً شایعات زیادی در مورد نسل جدید دستگاه های این خانواده منتشر شده است. در همین راستا اخیرا مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید سری گلکسی A سامسونگ دیده شده است. در تداوم با مایفون مگ با

مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید سری Galaxy A سامسونگ مشاهده شد

غول تولید کننده کره جنوبی سامسونگ در حال رونمایی از چند گوشی موبایل سری گلکسی اس است.بر اساس گزارش اخیر سامسونگ گلکسی A14 5G، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G اکنون گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده اند. این بدان معناست که این دستگاه ها یک قدم به عرضه رسمی خود نزدیک شده اند. در حال حاضر Galaxy A54 5G با شماره مدل SM-A546V در وب سایت سازمان صدور گواهی دستگاه بلوتوث ظاهر شده است و از طرف دیگر شماره مدل Galaxy A34 5G نیز SM-A346B_DSN است.

مجوز بلوتوث برای سه دستگاه جدید سری Galaxy A

علاوه بر این، گلکسی A14 5G دارای هشت شماره مدل مختلف است. این اعداد عبارتند از SM-A146U، SM-S146VL، SM-A146U1-DS، SM-A146W، SM-A146U، SM-A146P، SM-A146P-N و SM-A146P-DSN. دو مدل دیگر گلکسی A14 وجود دارد که شامل SM-A145P_DS و SM-A145R_DSN هستند. به غیر از تایید اینکه گلکسی A14 5G از بلوتوث 5.2 و گلکسی A14، A34 5G و A54 5G از بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهند کرد، اطلاعات گواهی بلوتوث SIG هیچ مشخصاتی از این دستگاه های تلفن همراه جدید سامسونگ را فاش نکرد.

مطابق با GizChinaهمچنین در خبری دیگر آمده است که کوالکام در سال آینده 100 درصد سود گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ و آیفون های اپل را در بخش های ویژه مانند تراشه ها و مودم ها در اختیار خواهد داشت. در گزارش جدید منتشر شده توسط Strategy Analytics، این موسسه آماری کوالکام کوالکام وابستگی به اپل و سامسونگ الکترونیک دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. تا سال 2023، کوالکام 100 درصد سهم بازار گلکسی اس و آیفون اپل را در اختیار خواهد داشت و کوالکام از این انحصار دوگانه بهره خواهد برد. با این حال، اکنون انتظار می رود که سطح عرضه قطعات فعلی را حفظ کند. این همچنین به این معنی است که مدل های آیفون 2023 نباید از مودم توسعه یافته توسط خود اپل استفاده کنند.

آمار درآمد کوالکام

علاوه بر این، آکاش پالخیوالا، مدیر ارشد مالی کوالکام، طی یک تماس درآمدی تأیید کرد که کوالکام از سهم ۷۵ درصدی (تراشه‌های) سری گلکسی اس ۲۲ به یک سهم جدید جهانی بالاتر رفته است. آخرین گزارش مالی نشان می دهد که کوالکام در سال مالی 2022 به درآمد 44.2 تریلیون دلاری دست یافته است که نسبت به سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

سود خالص این شرکت 12.936 میلیارد دلار برآورد شده است که نسبت به سال قبل 43 درصد افزایش بسیار نجومی را نشان می دهد. کوالکام انتظار دارد درآمد این شرکت در سه ماهه اول مالی 2023 به 9.2 میلیارد دلار یا حتی 10 میلیارد دلار برسد. نظر کاربران ترانجی در مورد مجوز بلوتوث سه دستگاه جدید چیست؟ سری گلکسی A سامسونگ که اخیراً دیده شده اند؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا