اخبار فناوری

مایکروسافت چگونه سرعت ویندوز 11 را افزایش داد؟

ویندوز را باید پرکاربردترین سیستم عامل دسکتاپ دانست که کاربران زیادی در سراسر جهان از نسخه های مختلف آن استفاده می کنند. یکی از مشکلات قدیمی ویندوز سرعت نسبتا پایین آن است. اما به نظر می رسد که این مشکل در ویندوزهای جدیدتر برطرف شده است و بسیاری از مردم این سوال را دارند که چگونه افزایش سرعت ویندوز 11 توسط مایکروسافت پیاده سازی شده است. با مایفون مگ با بودن

مایکروسافت چگونه سرعت ویندوز 11 را افزایش داد؟

مایکروسافت قصد دارد ویندوز 11 را سریعتر از همیشه بسازد. اولین ذینفع از این تغییرات File Explorer خواهد بود. به روز رسانی هایی که ویژگی های جدیدی را به ویندوز 11 اضافه می کنند به سیستم عامل و بسیاری از برنامه های آن وزن می بخشند. برای افزایش پایداری سیستم عامل، مایکروسافت تصمیم گرفت عملکرد یکی از حیاتی ترین قسمت های ویندوز یعنی فایل اکسپلورر را به دقت بررسی کند.

اما چگونه می توان عملکرد این بخش حیاتی ویندوز را بهبود بخشید؟ ظاهراً می توان این کار را با کاهش نیاز به File Explorer در سایر برنامه ها و بالعکس انجام داد. همچنین، مایکروسافت از مدت ها قبل شروع به ایجاد این تغییرات کرده است که خبر بسیار خوبی است. افزایش سرعت فایل اکسپلورر باعث بهبود عملکرد کلی ویندوز 11 می شود.

سرعت ویندوز 11 را افزایش دهید

Windows File Explorer در طول سال‌ها از نظر قدرت و قابلیت استفاده بسیار بهبود یافته است و گاهی اوقات به سطوحی از ثبات و سرعت می‌رسد که کاربران از آن راضی هستند. استفاده از File Explorer برای اکثر عملکردهای ویندوز مورد نیاز است. با این حال، توسعه دهندگان ویندوز 11 مؤلفه Immersive Shell را از سایر برنامه ها جدا کردند. از نسخه 25252 این سیستم عامل، این روش برای اولین بار با ویندوز 8 و Charms Bar معرفی شد و همچنان در ویندوز 10 و 11 موجود است. این روش به فایل اجرایی ShellAppRuntime.exe مرتبط با File Explorer متصل می شود.

همانطور که حساب توییتر Start Is All Back اشاره می کند، منوی Start دیگر کاملاً به File Explorer وابسته نیست. به عبارت دیگر، فایل اجرایی Explorer.exe دیگر برای کار ShellAppRuntime.exe مورد نیاز نیست. اگرچه این ویژگی جدید ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما در واقع اولین گام در بازسازی اساسی ویندوز 11 و نحوه عملکرد آن است. اکثر ویژگی های سیستم عامل به زودی در فرآیندهای جداگانه معرفی شده و از یکدیگر جدا خواهند شد. در نتیجه، دیگر نیازی به دسترسی دائمی به File Explorer نخواهند داشت. در نهایت، این می‌تواند برنامه‌ها را سریع‌تر اجرا کند و در عین حال خطر از کار افتادن آن‌ها را در هنگام یخ زدن یا خراب شدن یک یا چند برنامه کاهش دهد.

سرعت ویندوز 11 را افزایش دهید

مطابق با GizChina، کاربران باید آخرین نسخه ویندوز 11 را نیز نصب کنند. در کانال Windows Insider Dev، آخرین نسخه ویندوز 11 هم اکنون در دسترس است. از آنجایی که این یک نسخه آزمایشی بتا است، تمام اقدامات احتیاطی مناسب هنگام استفاده از آن باید رعایت شود. توصیه می شود آن را بر روی رایانه ای که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا در یک پارتیشن جداگانه از رایانه اصلی خود نصب کنید.

توجه داشته باشید که آخرین نسخه 25267 است. شما می توانید آن را بازیابی کنید:

1. از برنامه تنظیمات ویندوز 11 استفاده کنید. [Windows] + [I] همزمان فشار دهید تا برنامه مورد نظر باز شود. سپس در قسمت Windows Update بر روی Windows Insider Program کلیک کنید. در اینجا، می توانید برای برنامه ای ثبت نام کنید که به شما امکان دسترسی به پیش نمایش هر ویژگی جدید ویندوز 11 را می دهد. اگر می خواهید از بیلد 25267 استفاده کنید، حتماً کانال Dev را از بین سه کانال توزیع موجود انتخاب کنید.

2. مایکروسافت فایل ISO بیلد 25267 ویندوز 11 را روی سرورهای خود در دسترس قرار داده است. همچنین می توانید آن را دانلود کنید. برای نصب بیلد در این مورد، باید به برنامه Windows Insider بپیوندید. با این حال، این مزیت ایجاد تمیزترین سیستم ممکن را دارد زیرا نسخه بر روی یک هارد دیسک خالی در دسترس است.

نظر کاربران Tranji در مورد چگونگی پیاده سازی افزایش سرعت ویندوز 11 توسط مایکروسافت چیست؟ آیا از ویندوز 11 استفاده می کنید؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا