اخبار فناوری

ماژول دوربین پیشرفته ال‌جی با زوم اپتیکال داخلی احتمالاً در آیفون 15 اولترا استفاده خواهد شد.

ال جی یکی از شرکت های بزرگ کره ای است که وقتی نامش به میان می آید خیلی ها یاد تلویزیون های با کیفیت آن می افتند. اما این تمام چیزی نیست که ال جی باید ارائه دهد و این شرکت تلاش زیادی برای بخش دوربین نیز انجام داده است. بر این اساس، به نظر می رسد که ماژول دوربین پیشرفته ال جی با زوم اپتیکال داخلی احتمالاً در آیفون 15 اولترا استفاده خواهد شد. در تداوم با مایفون مگ با

ماژول دوربین پیشرفته ال جی با زوم اپتیکال داخلی. رقابت ال جی و سودا با سونی؟

اگرچه ال‌جی چند سال پیش از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد، اما این شرکت کره‌ای همچنان به همکاری نزدیک با دیگر بازیگران اصلی صنعت گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و قطعاتی را برای رقبای سابق و شرکای فعلی خود توسعه می‌دهد. جدیدترین فناوری ارائه شده، مستقیماً از LG Innotek، یک لنز پریسکوپ با اجزای متحرک است که امکان انتقال بدون تلفات را در محدوده تله فوتو 4X تا 9X بدون کاهش کیفیت تصویر فراهم می کند. در عین حال، کل ماژول دوربین فشرده تر و انعطاف پذیرتر است که باعث صرفه جویی در فضا و کاهش ابعاد بیرون زدگی دوربین می شود.

اما ال جی چگونه به چنین موفقیتی دست یافت؟ خوب، لنزهای پریسکوپ تاشو سنتی (مانند لنزهایی که سامسونگ با گلکسی اس 20 اولترا معرفی کرد و هنوز هم از آنها استفاده می‌کند) از ترکیبی از زوم اپتیکال و دیجیتال استفاده می‌کنند، معمولاً با سطوح زوم ثابت مانند 2X، 3X، 5X، 10X و بقیه را با زوم اپتیک ارائه می‌کنند. . راه حل جدید دوربین ال‌جی شامل یک محرک بزرگنمایی کوچک است که بسیار شبیه آنچه در دوربین‌های DSLR فول فریم یا لنزهای زوم بدون آینه می‌بینید. ال‌جی ادعا می‌کند که عملگر دقت میکرومتری دارد و به لنز اجازه می‌دهد بدون از دست دادن وضوح دوربین یا کیفیت تصویر، از محدوده زوم 4X به 9X منتقل شود.

ماژول دوربین پیشرفته ال جی با زوم اپتیکال داخلی

طبق اخبار منتشر شده توسط PhoneArenaجدیدترین لنز دوربین ال‌جی ظاهراً کاملاً با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام سازگار است، زیرا ال‌جی و کوالکام به طور مشترک ماژول دوربین جدید را برای ارائه فوکوس خودکار، نوردهی خودکار، تعادل رنگ سفید خودکار، تصحیح سایه لنز و موارد دیگر بهینه‌سازی می‌کنند. مورد. علاوه بر ماژول دوربین جدید، یک هفته دیگر می‌توانیم لنز جدید این شرکت را نیز ببینیم، زیرا ال‌جی اعلام کرده است که برخی از محصولات خود را در نمایشگاه CES 2023 که هفته آینده آغاز می‌شود به نمایش خواهد گذاشت.

برخی از خریداران بالقوه ماژول دوربین جدید این شرکت عبارتند از وان پلاس، شیائومی، موتورولا، اوپو و حتی اپل که در واقع بزرگترین مشتری ال جی اینوتک است. آیا می توان گفت که ماژول دوربین جدید ال جی به یک ویژگی موفق در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا تبدیل خواهد شد و آیا آنها در نهایت از لنز پریسکوپ اپل استفاده خواهند کرد؟ نظر کاربران Tranji در مورد ماژول دوربین پیشرفته ال‌جی با زوم اپتیکال داخلی که احتمالاً در آیفون 15 اولترا استفاده خواهد شد چیست؟ آیا این ماژول دوربین می تواند رقبای قدیمی و جدید اپل را شکست دهد؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا