اخبار فناوری

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در آذر 1401 منتشر شد

تفاوت قیمت شدید بین کارخانه و بازار کالا ایران خودرو باعث ایجاد صف های بالای 5 میلیونی برای خرید چندین هزار خودرو در هر پیشنهاد می شود. در هر صورت، این یک روال است که ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی این قیمت گذاری دستوری و کنترلی دست دلالان را از بازار کوتاه خواهد کرد. به تازگی لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1401 منتشر شده است و این لیست برای هواداران پیش فروش ایران خودرو بسیار مهم است.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1401

خانواده محصولات پژو، هایما و ایران خودرو در این لیست حضور دارند. ایران خودرو می گوید اگر خودرویی در این لیست نیست به این دلیل است که برای تحویل در ماه جاری برنامه ریزی نشده است. ارزان خودرو را می توان پژو 206 تیپ 2 در لیست قیمت کارخانه ایران خودرو برای آذر 1401 دانست که با قیمت 150 میلیون و 343 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد. خودرویی که در بازار حدود 2 برابر قیمت معامله می شود.

ایران خودرو TF21 معرفی شد + گالری تصاویر جانشین پژو 206

عنوان گران ترین محصول ایران خودرو در این لیست به تارا اتوماتیک می رسد که با قیمت 415 میلیون تومان نقش پرچمدار این خودروساز ملی را ایفا می کند. خودرویی که البته با تمام استانداردهای جهانی محصولی اقتصادی است.

هایما S7 نیز به عنوان خودرو مونتاژی در خط تولید ایران خودرو با قیمت کارخانه ای معادل 843 میلیون تومان موجود است.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1401

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1401

نظر شما در مورد قیمت دی ماه 1401 محصولات ایران خودرو چیست؟ البته برای حواله‌کنندگان طرح‌های پیش‌فروش قبلی، این عدم افزایش قیمت قطعاً خبر خوشایندی خواهد بود.

فیلم آتش سوزی تارا ایران خودرو در اردبیل

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا