اخبار فناوری

لکه سیاه عجیب روی صفحه نمایش گوگل پیکسل 6

یکی از کاربران گوگل پیکسل 6 گزارش داد که یک نقطه مشکوک مشکوک روی صفحه نمایش دستگاهش ظاهر می شود. کاربران Reddit تایید می کنند که او در این مشکل تنها نیست و دیگران نیز آن را تجربه کرده اند. اما داستان لکه سیاه عجیب روی صفحه نمایش گوگل پیکسل 6 چیست؟

صفحه نمایش پیکسل 6 گوگل و نقطه سیاه عجیب

کاربری در Reddit در مورد مشکل لکه سیاه پیکسل 6 خود پستی منتشر کرد، اما نمی داند چگونه این اتفاق افتاده است. بسیاری دیگر از کاربران ادعا می کنند که با همین مشکل در پیکسل 6 در دستگاه خود مواجه شده اند. اندازه نقطه سیاه در گوشی سایر کاربران بسیار متفاوت است.

مشکل نقطه سیاه پیکسل 6

مشکل نقطه سیاه پیکسل 6

آن نقطه دایره‌ای که در گزارش اول ذکر شد حدود یک سانتی‌متر قطر داشت، اما کاربر دیگری که پیکسل 6 پرو داشت، این نقطه را به اندازه یک نقطه کوچک توصیف کرد.

گمانه زنی های زیادی در مورد دلیل این موضوع وجود دارد. آیا حباب هوا یا آب زیر صفحه نمایش است؟ آیا ممکن است یک قطره آب لیمو باعث ایجاد لکه شده باشد؟ زیرا اسید سیتریک به پوشش های محافظ وسایل الکترونیکی آسیب می رساند.

این قسمت هنگام نگاه کردن به پیکسل 6 از جلو و زمانی که صفحه نمایش روشن است، قابل توجه نیست. از سوی دیگر، زمانی که صفحه نمایش خاموش است یا زمانی که از بغل به دستگاه نگاه می کنید، می توانید لکه را مشاهده کنید.

چندین مشکل از زمان عرضه پیکسل 6 گزارش شده است، اما گوگل از آن زمان توانسته است آنها را با به روز رسانی برطرف کند. باید ببینیم این مشکل به خود دستگاه مربوط می شود یا به سوء استفاده کاربران.

نظر شما چیه؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا