اخبار فناوری

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G با تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 عرضه شد

می توان گفت 2 هفته پیش در مایفون مگ درباره سامسونگ خوانده اید گلکسی بوک 2 گیگابایت تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 را رونمایی کرد. باید بگویم حق با شماست، اما این مدل در حالی که چیپست آن از 5G پشتیبانی می کرد، این اتصال را ارائه نمی داد. امروز لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G با تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 معرفی شد.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G

جالب است بدانید لپ تاپ Samsung Galaxy Book2 Go 5G یک لپ تاپ با دو سیم کارت است. در واقع شما می توانید یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم کارت الکترونیکی داشته باشید، اما توجه داشته باشید که تنها حالت آماده به کار تکی پشتیبانی می شود. اتصال 5G این لپ تاپ فقط از باندهای زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

از نظر ارتباطات، لپ‌تاپ می‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 6E متصل شود و در صورت داشتن دستگاه‌های گلکسی دیگر، عملکرد عالی را ارائه می‌کند. برای مثال می توانید با استفاده از قابلیت Second Screen به Galaxy Tab متصل شوید. اتصال سریع و آسان برای Galaxy Buds نیز فعال است.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB 5G تنها 15.5 میلی متر ضخامت و 1.44 کیلوگرم وزن دارد. همچنین دارای گواهینامه مقاومت نظامی MIL-STD-810H برای تحمل دمای بالا، دمای پایین، شوک حرارتی، لرزش، فشار کم و رطوبت است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح 1080p است که لولای آن امکان چرخش 180 درجه ای را برای صفحه نمایش فراهم می کند. Windows 11 Home بر روی تراشه ARM دستگاه عرضه می شود، اما جالب است که از برنامه های قدیمی ویندوز x86 (32 بیتی و 64 بیتی) نیز پشتیبانی می کند.

Qualcomm Snapdragon 7c+ Gen 3 رسما معرفی شد: تراشه 6 نانومتری برای کروم بوک ها

تراشه کوالکام Snapdragon 7c + Gen 3 این یک تراشه ARM است که برای دستگاه های ویندوزی طراحی شده است. این پردازنده بر اساس فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته شده است و دارای 8 هسته Kryo و یک پردازنده گرافیکی Adreno است که مشابه چیپست های اندروید است. همچنین یک مودم X53 و یک سیستم FastConnect 6700 با اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 وجود دارد.

در بخش اتصال سیمی، دارای دو درگاه USB-C، یک USB-A 2.0 و یک جک هدفون ترکیبی است. همچنین یک اسلات microSD و یک اسلات نانو سیم کارت نیز وجود دارد. این لپ تاپ با باتری 42.3 وات ساعت کار می کند و دارای آداپتور AC 45 وات می باشد.

این لپ تاپ 2 هفته دیگر با قیمت 500 یورو برای مدل با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. اگر برای همین حافظه ها اتصال 5G می خواهید باید 650 یورو بپردازید و اگر رم و حافظه داخلی را با حافظه اتصال 5G دو برابر کنید باید 750 یورو بپردازید.

نظر شما در مورد این لپ تاپ سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا