اخبار فناوری

لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U با صفحه نمایش OLED و رزولوشن 4K معرفی شده است

MSI این روزها فعالتر شده است. MSI که بر تولید لپ تاپ های بازی تمرکز دارد ، از محصول جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U به تازگی معرفی شده است. این لپ تاپ اولین لپ تاپ MSI با صفحه نمایش 4K OLED است. در ادامه به جزئیات این محصول می پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U

همین چند روز پیش این خبر فاش شد MSI دلتا 15 ما Ryzen 9 5900HX را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX رونمایی شد

شهر گیزموچین، MSI لپ تاپ جدید خود را رسما در بازار ژاپن عرضه کرد. این لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U. نام دارد. لپ تاپ جدید MSI اولین لپ تاپ نازک و سبک است که دارای صفحه نمایش 4K OLED است. در حال حاضر ، قیمت این لپ تاپ 250،000 ین (معادل 3.8 دلار آمریکا) در دسترس.

لپ تاپ جدید معرفی شده توسط MSI دارای پردازنده Core-i7 11800H است. این پردازنده همچنین با لپ تاپ RTX 3080 عرضه می شود. 16 گیگابایت رم DDR4 در لپ تاپ جدید MSI با 2 ترابایت حافظه SSD موجود است. صفحه نمایش 35.6 اینچی دارای پنل OLED با وضوح 4K است. صفحه نمایش از محتوای HDR پشتیبانی می کند و همچنین قادر به نمایش طیف رنگ DCI-P3 است.

نوت بوک جدید MSI به طور پیش فرض دارای Windows ١٠ Pro است. اما می توانید ویندوز را نیز نصب کنید. پورت های تاندربولت 4 ، پورت Type-C 3.2 ، سه پورت Type-C 3.2 و همچنین جک هدفون 1.5 میلی متری و HDMI در این لپ تاپ وجود دارد. فناوری Cooler Boost Trinity + نیز در این لپ تاپ وجود دارد که از شش لوله حرارتی و سه فن خنک کننده تغذیه می کند. این لپ تاپ مجهز به بلندگوی Duo Wave است. لپ تاپ جدید MSI در یک رنگ مشکی تک و ضخامت کمی کمتر از 1.5 میلی متر دارد.

لازم به ذکر است که این لپ تاپ بخشی از خانواده Creator 15 A11 است. در نتیجه ، ممکن است در آینده اعضای بیشتری از سریال را ببینیم. به طور کلی ، این لپ تاپ ویژگی های فوق العاده ای را با قیمت زیاد ارائه می دهد.

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید MSI چیست؟ آیا فکر می کنید این محصول ارزش این هزینه را دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا