اخبار فناوری

لپ‌تاپ Qingyun S540 هوآوی با پردازنده‌ی مرکزی نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

سری محصولات Qingyun هوآوی برای شرکت ها و سازمان های دولتی طراحی و تولید می شود. این غول فناوری چینی اکنون لپ تاپ جدیدی از سری Qingyun را معرفی کرده است. لپ تاپ جدید هواوی Qingyun S540 نام دارد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات این محصول جدید بپردازیم.

لپ تاپ Qingyun S540 با صفحه نمایش 14 اینچی رونمایی شد

هواوی می گوید لپ تاپ Qingyun S540 به طور خاص برای مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی و تولید شده است. جدیدترین لپ تاپ هوآوی دارای طراحی یکپارچه فلزی است و در یک رنگ نقره ای عرضه می شود. وزن آن حدود 1.39 کیلوگرم و ضخامت آن حدود 17.2 میلی متر است. این دفترچه از پردازنده نسل دوازدهم اینتل این دستگاه از پردازنده گرافیکی Core i7-1260P و Intel Iris Xe استفاده می کند. لپ تاپ Qingyun S540 دارای 16 گیگابایت رم (DDR4 دو کاناله) و 512 گیگابایت حافظه NVMe PCIe SSD است. رم و فضای ذخیره سازی را می توان به ترتیب تا 48 گیگابایت و 4 ترابایت افزایش داد.

Qingyun S540

علاوه بر این، لپ تاپ مورد بحث دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح FHD و نسبت تصویر 16:9 است. صفحه نمایش ضد تابش نور این محصول می تواند فضای رنگی sRGB را به طور کامل پوشش دهد. این دستگاه دارای یک پورت USB Type-C، دو درگاه USB 3.2 Type-A، یک پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 Type-A، یک پورت RJ45 اترنت و یک عدد جک صدا 3.5 میلی متری می باشد. این لپ تاپ دارای لولا 180 درجه و صفحه کلید با نور پس زمینه است.

مانند گیزموچینا وی خاطرنشان کرد: لپ تاپ جدید هواوی دارای باتری 56 وات ساعتی بوده و توسط آداپتور 65 واتی شارژ می شود. متاسفانه هواوی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده است. پیش بینی می شود این دستگاه نیز مانند سایر محصولات Qingyun تنها در بازار چین عرضه شود.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 16X با نمایشگر سه بعدی OLED معرفی شد

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا