اخبار فناوری

لو ویبینگ به عنوان مدیرعامل جدید گروه شیائومی انتخاب شد

شیائومی اوایل امروز (30 دسامبر 2022) در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ یک تبلیغ جدید این شرکت را به صورت رسمی معرفی کرد لو ویبینگ او را به عنوان مدیرعامل جدید بخش تجارت بین‌الملل گروه شیائومی منصوب کرد.

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

این غول فناوری چینی پیش از این اعلام کرده بود که وانگ شیانگ، مدیر عامل سابق این شرکت در 30 دسامبر بازنشسته خواهد شد و لو ویبینگ مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت. در این اطلاعیه، این برند همچنین اعلام کرد که لو ویبینگ به عنوان رئیس بخش تجارت بین‌الملل این گروه ارتقا یافته است و حتی مدیریت بخش گوشی‌های هوشمند، بخش زنجیره زیست محیطی، بخش اصلی لوازم خانگی، منطقه چین و منطقه هند را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر این، وانگ شیائویان به سمت معاون رئیس گروه ارتقا یافته و همچنین به عنوان رئیس گروه در چین خدمت خواهد کرد. کو هنگ همچنین به سمت معاون رئیس گروه ارتقا خواهد یافت و همچنین رئیس کمیته فنی گروه شیائومی خواهد بود. در نهایت، ما جی نیز به سمت نایب رئیسی گروه شیائومی ارتقا می یابد و حتی سمت مدیر کل بخش کسب و کار اینترنتی این گروه را نیز به عهده خواهد گرفت.

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

جالب اینجاست که این خبر بلافاصله پس از شایعه منتشر شد اخراج هزاران کارمند شیائومی می توانید آن را بشنوید. برای کسانی که نمی‌دانند، مدتی پیش گزارش شد که شیائومی قصد دارد برخی از کارمندان فعلی خود را اخراج کند که این امر چندین بخش را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس این گزارش، همچنین در برخی از بخش‌ها تا ۷۵ درصد اخراج و برخی تیم‌ها نیز ۴۰ درصد کاهش نیروی کار خود را داشته‌اند.

تقریباً هر شرکت فناوری اخیراً کارکنان خود را برای رسیدگی به مسائل جاری اخراج کرده است. حتی شیائومی و سایر برندهای برتر مستقر در چین نیز از مشکلات اقتصادی در امان نیستند و اخراج های گسترده را آغاز کرده اند. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد کدام بخشی از پرونده ها وجود ندارد، اما سطح این اخراج ها کمتر از 15 درصد نخواهد بود.

نظر شما درباره مدیرعامل جدید گروه شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا